•4•

735 66 17
                                    

ГТК:
Качих се в стаята си и взех китарата си. Все още не можех да повярвам, че Хари е тук!!!

"Момиче той е тук заради теб" казваше ми вътрешния ми глас!
Когато слязох видях Хари. Той стоеше на дивана и ме чакаше.
-Ее, коя песен ще пеем?- попитах аз. Хари се замисли.

-Знаеш ли нашата песен 18?-само не можех да разбера защо ми задава тъпи въпроси!! Та аз съм ДАЙРЕ от както създадоха групата!!

-Естествено!!!! Кое ДАЙРЕ няма да знае 18?!- той се засмя !!

-Еее тогава да пеем!!!- каза той, а аз се засмях.-Кое ти е толкова смешно, любов?- целуна ме !!! ТОЙ МЕ ЦЕЛУНА!!!След това той задълбочи целувката !!

-Ее хайде вече да пеем!!- направих кучешка моцунка.

-Добре ти започваш.-каза ми той.

-Добре!!!-и започнах да пея.

*След като песента свърши*

-Леле, Кат....имаш невероятен глас!!!- Хари каза, а на лицето ми се появи една от онези големи усмивки.

-Поласкана съм.- Засмях се аз.

-Е добре искаш ли да отидем на разходка?- попита ме Хари.

-Разбира се.Но ще трябва да измислим твоето прикритие.- казах му аз.

-Защо? - Сериозно толкова ли не може да сети че е известна личност и е мое гадже, и че аз го искам само за себе си?

-Защото не искам луди фенки да идват през 2 мин. и да се снимат с теб!! Искам да прекараме малко време само двамата. - Усмихнах се аз.

-Е добре днес съм изцяло за теб, любов!! Сега ми трябват черни слънчеви очила, шал и някаква шапка!!!- щом чух какво му трябва на Хари се качих в стаята на баща ми и по голяма случайност той си беше оставил черните очила, а беше взел сините.(под черни имайте в предвид с черни стъкла, а под сини със сини стъкла)Влязох в дрешника и извадих един шал. Отидох до моята стая и разгледах шапките си. Естествено аз имах идеалната шапка за Хари.Да точно аз имах мъжки шапки, но те много ми отиват.
Така слязох при Хари и той се засмя на избора ми на неща.

Така слязох при Хари и той се засмя на избора ми на неща

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Texting ll Harry Styles llTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang