Harry en Ginny zijn getrouwd en Ginny is in verwachting.
Dat is het belangrijkste dat je moet weten in dit verhaal vanaf nu kom je het vanzelf te weten, wat er gebeurt en wanneer.
Harry's POV:
Ik word wakker en kijk op de klok half zeven ik sta op vandaag ga ik beginnen met mijn schouwers opleiding. Ron komt hier om half negen en dan gaan we naar het ministerie. Ik maak een lekker ontbijtje voor Ginny ze is al hoog zwanger en over een tijdje komt ons eerste kindje ter wereld. Ik heb er met Ginny over gehad we willen kijken hoe het gaat en dan kijken we hoeveel kinderen we willen. Maximaal drie waarschijnlijk. De deurbel gaat dat zou Ron zijn hij is vast zenuwachtig. Ron heeft een lange tijd George geholpen het de fopshop wat lastig was vanwege de dood van Fred maar nu loopt het weer als een trein.
Ik en Ron verschijnselen naar het centrum van London en lopen naar de gebruikelijke ingang voor het ministerie. We stappen in de wc en ik denk terug aan ons avontuur in mijn zevende jaar van Zweinstein. Toen we achter de gruzelementen aan zaten. Ron kijkt over het hokje heen hij vind het nog steeds eng volgensmij. Ik lach kom we zijn bijna te laat.
Aangekomen op de toelatingstest wat een wonder was dat we die hadden gevonden kwam er een man binnen. "Welkom dames en heren we gaan zo beginnen in groepjes van 2 ga je een kamer binnen waar je een voorwerp moet vinden in een omgeving, je hebt 25 minuten ben je later dan mag je niet naar de opleiding hoe sneller je bent hoe hogere klas je komt in de opleiding." Ik en Ron moeten samen de kamer in als derde. Voor ons komen Klaas en Alex en als eerste Marion en Piet. Klaas en Alex halen het niet en mogen dus meteen weer naar huis. Ron kijkt me bang aan hoe gaan we dit nou doen.
We lopen naar binnen en we krijgen een foto van het voorwerp te zien nou ja voorwerp het is Ginny iemand die Ron en ik allebij lief hebben. Dan verschijnd de omgeving we zijn op Zweinstijn het lijkt net als of we opzoek zijn naar de geheime kamer waar ginny toen ook lag.
Kom Rom we moeten haar zoeken. Als Ginny hier echt is vermoord ik de minister die dit alles heeft bedacht. Ik begin te lopen naar de ingang van de geheime kamer Ron ziet het en knikt. We lopen door en we zijn op het punt dat ik alleen verder moest. Ik hield even in Ron zag het en zei tegen we dat het niet echt was. We waren nu al 5 minuten binnen we moeten opschieten. Plotseling zie ik iets bewegen aardmannetjes. Als Ron en ik ze verslagen hebbem zien we Ginny liggen ik had het goed ze is hier echt maar niet beweusteloos gelukkig. Ze mag niet verschijnselen dus hoe komt ze hier. Als ik haar aanraak verdwijnt zweinstein en zijn we terug in de ruimte. Ron en ik waren het snelste en mogen dus morgen in leerjaar 2 al beginnen ook omdat we Voldemort al verslagen hebben.
Ik loop met Ginny naar huis waar ze plotseling heel erg pijn krijgt de weeën zijn begonnen. Ik stuur een patronus naar Molly en Hermelien dat het is begonnen. In een seconde zijn ze hier en na 4 uur is James Remus Potter geboren maar hij was niet alleen hij was een tweeling. Dus na een 5 minuten kwam Sirius Fred Potter ter wereld en waren Ginny en ik het gelukigste stel op de wereld. Ik liet Molly en Hermelien uit maar ze zouden morgen terug komen eerst konden we genieten van onze 2 kinderen die er uitzagen als mij maar de ogen van Ginny net zoals ik maar dan van mij en Ginny.
~~~~~~
Dit is het eerste hoofdstuk ik hoop dat je het leuk vind ik wou dat James een broertje kreeg dat leek we wel leuk.
groetjes mij
676 woorden
JE LEEST
James Potter en Albus Potter
FanfictionHarry en Ginny zijn getrouwd en ja dat is het wel Ginny is nu hoog zwanger van haar eerste Kind(eren). Ga snel lezen veel plezier