Teddy Lupos

61 2 2
                                    

POV Harry

Ik loop naar buiten nadat Ginny in slaap is gevallen en James en Sirius ook. Ik verdwijnsel naar George en loop naar binnen. Ik zie dat Teddy lekker aan het spelen is met George en Fred 2. Angelique komt de kamer binnen lopen met boterbier en ik ga op de bank zitten. "Fijn dat Teddy zo goed met Fred kan opschieten. Fred is nu  1 en Teddy die eigenlijk morgen officieel 4 wordt. We gaan zijn verjaardag even goed  vieren. Ik denk dat als James, Sirius, en Teddy opgroeien bij ons dat het een druk huis gaat worden Teddy is nu al druk en volgens mij wordt de rest nog drukker. Ik neem afscheid van George en Angelique en verschijnsel met Teddy op mijn buik naar het steegje naast de ingang van de wegisweg. Ik loop door de muur en laat Teddy even goed rond rennen terwijl hij aan een onzichtbaar koordje zit zodat hij niet te ver weg kan. Ik  loop naar de dieren winkel en zie dat Teddy een bepaalde uil helemaal geweldig vind. Ik koop hem het is een sneeuwwitte uil net als Hedwig. Teddy loopt met de uil die nu nog klein is de winkel uit en ik wandel nog even naar de winkel van George waar Ron vandaag werkt. Hij gaat er binnen kort mee stoppen als de opleiding begint maar nu nog niet. Ik koop voor Teddy wat smekkies in alle smaken en babbel even met Ron. Ik nodig hem uit voor het kleine feestje morgen voor de geboorte van mijn kinderen. Ik pak Teddy weer op en verschijnsel naar huis waar Ginny nog ligt te slapen. Ik zet Teddy aan het spelen en ga eten koken niet dat dat goed gaat maar het is iets.

Ik maak Ginny wakker en we gaan aan tafel zitten als we net zitten beginnen James en Sirius te huilen ik zucht en  sta op Ginny ook en we lopen naar boven. Ik pak James op en maak het weer rustig

POV Ginny

Ik zie Harry naar James toe lopen je kan het verschil niet zien maar we hebben namen op hun kleren getoverd voor nu later wordt het lastiger om ze uit elkaar te houden als ze gaan ruilen zoals Fred en George deden. Ik pak Sirius op en troost hem ik geef hem borstvoeding Harry kan dat niet dus na een tijdje ruilen we. Ik glimlach hoe Harry met Sirius speelt die ondertussen al weer in bed ligt. Ik leg James er bij en ze slapen alweer, ik geef Harry kus en we lopen naar beneden. Alleen als James en Sirius bij elkaar zijn slapen ze volgens mij want toen ik James bij Sirius legde deed Sirius zijn ogen pas dicht. Ik glimlach om Harry en Teddy die we beneden hadden gelaten zijn haar is blauw wat betekend dat hij vrolijk is. Volgende keer moeten we hem niet bij het eten laten want alles zat op de muren waardoor Harry pizza moest bestellen. Ik heb het vorige week geproefd en het is echt heerlijk geniaal die dreuzels.

Na dat Harry en ik nog een serie hebben gekeken op de tv een of ander kastje waar geluid uit komt. Gaan we naar boven waar ik in bed ga liggen en Harry komt erbij liggen ik kan niet meer zonder zijn warmte. Morgen komt mijn familie James en Sirius zijn geboren 30 augustus.

Ik val inslaap  nadat ik nog een keer langs de jongens ben gegaan. Teddy kan goed met ze overweg dat is fijn.


James Potter en Albus PotterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu