(Weer 1 maand later)
Pov Ginny
Yes vandaag begint het seizoen is het het eerste wat ik denk als ik wakker wordt.
Het gene wat ik daarna denk is wc want ik moet overgeven
Dit is al een week zo. Misschien moet ik tog maar een zwangerschapstest gaan kopen.
Ik kleed me aan in mijn trainings kleren en maak Harry wakker. Daarna loop ik naar beneden en maak ontbijt. James, Sirius en Teddy slapen nog. Als Harry naar beneden komt ben ik net klaar met mijn ontbijt en pak mijn bezem, ik neem afscheid van Harry en verdwijnsel naar de trainingsvelden.**Na de training**
"Goed dames dat was het voor vandaag zaterdag hebben we een wedstrijd" verteld de aanvoedster. We lopen naar de kantine en drinken nog een boterbier, waarna ik verdwijnsel naar een steegje in de stad. Ik loop naar een winkel genaamd Kruitvat. Die dreuzels verzinnen echt rare namen. Gelukkig heb ik me bij de training omgekleed naar dreuzel kleren anders was dat heel ongemakkelijk geweest. Ik koop een zwangerschapstest en verdwijnsel vanuit het steegje weer terug naar huis.
Ik groet Harry met een kus en knuffel met mijn zoontjes. Daarna loop ik naar de badkamer en doe de test. Na 5 minuten wachten kijk ik op het staafje. Er staan 2 streepjes om positief. Ik kan de tranen niet tegenhouden. Na ik denk wel 10 minuten loop ik de badkamer uit naar onze slaapkamer waar ik snel 3 shirtjes tover voor de jongens met erop ik wordt een grote broer. Ik weet nog niet wat het wordt maar broer worden ze zoiezo. Ik loop naar beneden en laat James en Sirius naar boven vliegen terwijl ik Teddy roep om ook mee te komen. Binnen no time staan ze op onze slaap kamer en doe ik ze snel de shorts aan waarna ik ze weer na beneden laat vliegen en ik samen met Teddy de trap af loop. Als Harry vanuit de keuken de kamer inloop om met James en Sirius te knuffelen ziet hij Teddy staan met zijn shirt. Harry kijkt mij aan en ik knik. Daarna loopt hij naar mij toe en knuffelt hij. "Oh Ginny je weet niet hoe gelukkig ik nu ben." "Ik ook hoor Harry ik ook" Ik loop naar Sirius toe om hem op te pakken "Jullie snappen het nu nog niet maar jullie worden grote broers" Ik glimlach als Harry naast me komt staan met James in zijn armen en Teddy bij onze benen.
even een klein hoofdstukje omdat ik toch niets te doen had en ik deze nog als concepten had staan.
JE LEEST
James Potter en Albus Potter
FanfictionHarry en Ginny zijn getrouwd en ja dat is het wel Ginny is nu hoog zwanger van haar eerste Kind(eren). Ga snel lezen veel plezier