Familie Wemel

50 3 0
                                    

Sorry ik kwam er net achter dat ik 2 maanden niet heb geüpload dus ik ga proberen op vrije momenten veel te schrijven inplaats van te veel andere boeken lezen ; )

James en Sirius zijn nu 1 maand oud

POV Harry Potter:

Ik wordt wakker van de wekkers genaamd James en Sirius, Ginny ligt nu nog vredig te slapen dus ik besluit om even naar de jongens te gaan. Als ik binnen kom zie ik teddy tussen James en Sirius inliggen. Snel maak ik een foto en dan maar ik Ginny toch wakker omdat James en Sirius honger hebben. Als Ginny en ik opnieuw binnen komen moet Ginny ook lachen. Ik maakt Teddy wakker en neem hem mee naar beneden waar we een lekker ontbijtje maken voor Ginny maken. Als Teddy hoort dat Ginny naar beneden komt rent hij naar haar toe en zegt dat ze boven moet blijven, ik hoor Ginny lachen en Teddy komt weer terug de kamer in. Ik zet alles klaar en zeg tegen Teddy dat hij Ginny nu wel mag gaan halen. Het is mooi om te zien hoe Teddy omgaat met James en Sirius en met ons, hij beseft nog niet dat wij zijn ouders niet zijn daar moeten we wel over gaan praten ik wil niet zoals ik had dat je op je 11e erachter komt dat je ouders zijn vermoord. Ginny gaat aan tafel zitten en we beginnen met eten.

Als ik James of Sirius hoor huilen sta ik op en loop naar boven. Ik til ze op en neem ze mee naar beneden nou eigenlijk heb ik ze in hun maxi cosies gelegt en laat die naar beneden vliegen. Teddy ziet James en Sirius door de kamer vliegen en rent er achter aan. Ginny pakt de maxi cosies op en zet ze neer waarna ik Teddy in zijn stoel zet en vast maak met riempjes om hem ook te laten vliegen hij vind het geweldig. Als we weer rustig aan tafel zitten spreek Ginny mij toe en ik knik. "Weet je wel hoe dat had kunnen aflopen wat je net deed, wat als teddy zo'n ding had vast gepakt wat dan" "Er gebeurd helemaal niks dat zie je toch de jongens vonden het geweldig maar kom we moeten het huis klaar gaan maken voor jouw familie." Ginny kan het vliegavondtuurtje niet uit haar hoofdzetten volgens mij. Ik loop even naar boven om wat nettere kleding aan te doen, als ik terug beneden kom zie ik de jongens alle 3 door de kamer vliegen op kleine bezempsteeltjes met zo'n ding erop en ik moet lachen. Ik loop naar Ginny toe "vond je het toch een goed idee om ze te laten vliegen" "ik mis het zelf heel erg denk ik" antwoord ze me. Ik snap haar wel ze heeft nu al 4 maanden niet gevlogen en dat worden er minstens 5. Ze gaat volgend seizoen weer spelen maar daarna stopt ze waarschijnlijk het wordt ook te veel.

POV Ginny Potter:

Als Harry boven is tover ik de vaatwas weg en laat de keuken eten bakken, daarna tover ik bezemsteeltjes en spreek daar beveiliging spreuken over uit. Dan roep ik Teddy en pak ik James en Sirius en zet ze op de bezemsteeltjes en laat ze rond vliegen in een veilige ruimte van de kamer. Als Harry beneden komt fluisterd hij me iets in mijn oor waar ik terug op antwoord. Dan druk ik mijn lippen op die van hem, en natuurlijk verschijnselt George dan op dat moment in de kamer met Fred 2. Ik tover nog een bezempje erbij en George laat Fred ook rond vliegen daarna ga ik naar de keuken waar ik alles regel voor de rest van de dag terwijl ik Harry en mijn broer hoor praten over elkaars werk.

**na een lange dag met de familie wemel**

Ik leg James en Sirius op bed met Teddy ertussen hij vind het helemaal geweldig volgensmij dat hij de grote "broer" is nu. Harry komt binnen lopen en hij knuffelt me van achter. Rillingen gaan over mijn lichaam heen en hij merkt het. "Kom we gaan naar bed" zegt hij. Als we daar aankomen zoenen we nog even wat overgaat in andere dingen.

** de volgende ochtend**

Ik wordt naakt wakker f*ck niet weer. Harry wordt ook wakker ook zonder kleren. Ik stap snel onder de douche en kleed me aan. Ik loop naar Teddy's kamer waar ik hem met mijn 2 jongens zie liggen echt cute. Ik laat ze liggen en daarna loop ik naar beneden waar ik aan het ontbijt begin.

Nogmaals sorry dat ik zolang niet heb geupload maar bij deze iets meer dan 700 woorden netjes toch? Kunnen jullie raden wie er over 9 maanden geboren gaat worden...

James Potter en Albus PotterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu