Capitolul I

61 11 2
                                    

Ma trezesc devreme ca deobicei si ma duc cu nasul in dulap pentru a alege hainele potrivite pentru ziua de astazi. Cel mai perfect moment din dimineata este atunci cand iti alegi hainele si pantofii.

Stand si gandindu-ma la toate astea, aleg un tricou alb, sacou negru si blugi negrii. In picioare aleg cizme negre si parul il las drept pe spate. Cobor din camera mea de la etaj si ma duc in bucatarie unde il vad le tata mancand ceva.

-Cum ai dormit printesa? Ma intreabauscand cu pofta dintr-un corn cu ciocolata.
-Perfect... Mai bine ca Frumoasa din padurea adormita. Ii spun incepand sa rad si el la fel.

Ma uit pe geam si observ ce urat e afara. Se vedea ca a venit toamna. Aduce frigul si desigur clasa a 12-a. Cu gandul ca in acest an o sa dau Bacaleoreatul imi dau ochii peste cap incruntata dar revenindu-mi repede in fire caci nu vreau sa fac riduri.

Imi readuc aminte ca trebuie sa merg la scoala si sa arat perfect... Sa vorbesc cu colegele despre vacanta lerfecta asa cum mi-am imaginat prima mea zi de scoala.

Ies din cada si ma duc slre masina mea. Drumul lung si asfaltul rece ma streseaza la fel ca revederea cu colegii ofticati si rai care trebuie sa ii sport.
Parchiez in fata liceului si intru in cladire. Ma duc spre sala de clasa si o vad pe Lidia. Ea fiind singura si cea mai buna prietena a mea.

O iau in brate si incepem a discuta despre tote fanteziile noastre din vara aceasta si intrarea la o facultate buna.

-Ai auzit ca o sa avem un coleg nou? Ma intreaba chicotind.
-Nu... Ce coleg?
-Pai din cate am auzit e un baiat dragut si super frumos pe care il cheama Harry.
-Godness... Ii spun razand.

Radem pe subiectul acesta apoi mergem la dulapuri.

-Ar fi bine sa stai distanta de el.
-De ce spui asta? O intreb cotrobaind prin dulap dupa manualul de Geografie.
-Se spune ca e dubios. Are chiestii ciudate si nu ai vrea sa iti strici faima cu unul ca el.
-Normal ca nu. Sa incerce sa stea cat mai departe de mine. Ii spun Lidiei apoi radem.

Cand aud soneria inchid dulapul incercand sa ma intorc in clasa insa sacoul este prins de dulap si rupt. Imi dau ochii peste cap si deschid dulapul. Imi spun sacoul acolo si raman in tricou insa frigul ma cuprinde si ma infurii.

Observ ca raman singura pe holurile scolii si ma grabesc in clasa. Chiar la usa dau de baiatul cel nou. Ma priveste atent se eu pe el. Ochii verzi si parul castaniu inchis cu mii de bucle dezaranjate. Purta un tricou negru si blugi negrii care mergeau foarte bine cu geaca de piele si bocancii negrii. Imi musc usor buza de jos apoi privesc tacuta in pamant.

Inmormantarea Ingerilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum