Capitolul II

35 6 1
                                    

Il aud cum inghite in sec, si imi ridic privirea. Deschide usor usa si ma indeamna sa intru eu prima.
Intru sfioasa si tacuta in sala de clasa...

-Se pare ca avem si intarziati.... Spune profesoara tinand in mana o agenda din 2009. Luati loc.

Ma indrept spre o banca goala. Penultima de la perete unde el se aseaza langa mine... Ma uit la el iar dupa indrept privirea inapoi spre tabla intrepandu-mi spatele.

Profesoara incepe sa vorbeasca iar eu incep instant sa ma gandesc la el si toate miscarile de acum 3 minute care le-am facut. Vreau sa imi indrept dinou privirea spre el insa imi era frica ca ma va prinde holbandu-ma.

Continui sa ma uit spre tabla prefacandu-ma atenta la palavragelile fara rost ale profei. Cand se suna ma consider cea mai fericita fiinta din lume. Ma ridic de la banca si ies in curte pentru a lua o gura de aer.

O vad pe Lidia venind spre mine. Purta o camasa stramta pe corp cu o fusta neagra mini si balerini albastrii inchis. Avea parul blond tinut de o cordeluta neagra, subtire.

-Fata esti nebuna? Ma intreaba punandu-si mana pe umarul meu.
-Cred... Da... Probabil. Ii spun si incep sa rad.
-Good... Tu sti ce m-am speriat? Intreaba incepand si ea sa rada intr-un mod ironic.
-Goodness.... In fine... Am scapat acum... Ii spun devenind serioasa.
-Dar nu poti sa spui ca nu ti-a placut... E frumos de pica baiatu'! Spune si imi face cu ochiul.
-Lidia inceteaza! Cea mai frumoasa fata din scoala trebuie sa fie cu cineva pe masura si el nu e pe masura mea. Insa stiu eu cine este!
-Will! Spunem amamdoua in cor.

Will: capitanul echipei de fotball din scoala. Cel mai dragut si frumos baiat din scoala. Visul ori carei fete.

Ma indrept spre el pe terenul de sport cu Lidia in spate.

-Buna Will! Ii spun atragandu-i atentia cu un gest dragut sin mana.
-Hei frumoaso. Spune si ma saruta pe obrazul stang.
-Dau o petrecere sambata asta la mine acasa. O sa fie toti acolo, vrei sa vi si tu?
-Normal pisicuto ne vedem acolo! Imi spune si imi face dulce cu ochiul.

Hey dragilor! Nu am mai comunicat deloc cu voi asa... Nu am mai postat deloc si mna... Ma gandeam ca macar in vacanta. Saptamanile urmatoare nu cred ca o sa public deloc. Teze chiestii... Si e foarte complicat... Poate doar pe la sfarsitul scolii cand chiar nu mai e de munca. Pana atunci sper sa fac comenturi si voturi. Multumesc mult ca imi cititi cartea si sper sa va placa.

COMENTARII.....:)))))

Inmormantarea Ingerilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum