Ahoj, jsem Anne a tímto vám představuji 1. díl příběhu psychopat. Jen chci upozornit, že se v příběhu budou objevovat dost drsné a sexuální scény (tedy pokud se k nim vůbec dostanu, protože za prvé jsem dost líný člověk a za druhé jsem fakt líný člověk... jo počkat, to už jsem vlastně říkala co?). No už vás nebudu zdržovat, tak si užijte příběh
(btw. na obrázku můžete vidět, jak si představuji Elle)
Ahoj mé jméno je Elle, je mi 16 let a jsem sama. Ano slyšíte dobře, sama. Nemám kamarády, rodinu, prostě nikoho, komu by na mně záleželo. Žiji v dětském domově a fakt to tady ,,miluju". Spíš jako doma se tu totiž cítím jako v pasťáku. Vychovatelky jsou na nás nepříjemné, děti co tady žijí, jsou nevychovaní spratci a naše ,,cely" vypadají přesně tak jak se jim mezi námi říká. Mý rodiče mě odkopli, když mi byl pouhý rok a od té doby, jako by se po nich zem slehla. Jediné co mi po nich zbylo je příjmení. Smith. Snažila jsem se je najít, opravdu ano, ale ono to není tak lehké, když vaše příjmení patří mezi ta nejpočetnější...
Nenávidím svůj život, ale nejsem ten typ holky, co by se kvůli každé kravině řezala a snažila se zabít. To ne, nedokážu si ani představit čím bych si musela projít, abych něco takového udělala. Já prostě věřím, že jdnou přijde ten šťastný pohádkový konec. A doufám že začne hned jakmile z domova vypadnu. Už stačí jen vydržet ty zatracený 2 roky a budu volná.
Jediný způsob zabíjení času je čtení knih a malování. Dřív jsem byla ten typ holky, co knihu nemohl ani vidět a tužka ho vůbec nepřitahovala. No, časy se prostě mění.
To je vše.
Doufám, že se vám příběh bude líbit. Nejsem totiž žádná nadaná spisovatelka a má slovní zásoba je opravdu chabá :D
Užijte si další části, vaše Anne
ČTEŠ
Psychopat
De TodoElle Smith, 16 let. Jsem obyčejná holka, která jen měla smůlu, život se mi totiž už od narození možná tak maximálně směje do ksichtu. Rodinu nemám, žiju v děcáku. Hledat si tu kamarády, to bych radši hodila smyčku. No dobře, to asi přeháním. Ráda č...