Ben annesiz, babası kayıp kız. Ben sessiz kız. Ben abisinden ve Esra' dan başka kimsesi olmayan kız. Ben içinde bir canavar yaşatan tehlikeli kız. Ben buzdan duvarlarının içine sadece o' nu alan kız. Ben kalbini imkansıza kaptırmış kız. Ben o' nun icin saçlarından bile vazgeçebilen kız. Ben Asi Rapunzel.
***********" Ben seni, yağmurlu havaları sevdiğini, saçlarını en çok sola yatırdığını, siyah ve mavi renklerini çok sevdiğini,en sevdiğin sporun basketbol ve boks olduğunu, en sevdiğin yemeği yumurtali menemen olduğunu, sırtında, kalbinin dört parmak aşağısında bir hilal şeklinde doğum izin olduğunu, sabahları kahve içmeden ayılamadığını, ilk öpücüğünü kimseye vermediğini, biliyorum."
Gözlerimi yerden kaldırıp, gözlerinin içine baktım. İrilesmiş gözlerle, donmuş vaziyette bana bakıyordu. Diğerlerinin de ondan aşağıyı kalır yanı yoktu. Buğulanan gözlerimden bir damla yaş düştü. Tekrardan bakışlarımı yere çevirdim. Titreyen ellerimi yumruk yaptım." Yemin ederim. Senin icin canımdan vazgeçerdim ama canım sensin benim. Senden vazgeçemem ki ben. Sen başkasını sevsende, başkasına gülsen de, sonuçta güldün ya o bana yeter. Valla yeter. Sen mutlu ol istiyorum ben. Fazla bişey istemiyorum ki. Böyle kokunu içime çekmek istiyorum. Saklayıp parfüm yapmak, seni özledikçe koklamak istiyorum. Gülüşünü bir kutuya koyup saklamak, sadece ben görmek istiyorum. Ama olmayınca olmuyor işte. Uzaktan, imkansız olduğunu bile bile sevdim seni. Vazgeçmek de istemedim, çünkü vazgeçilmezimsin. Ben. Sen mutlu ol diye kendi aşkımdan vazgeçtim. Belki senin haberin yok ama ben en zor anımda senin gülüşüne tutundum. Senin kocaman yüreğini gördüm küçük adam. Nasıl tutulmayayım sana. Bu aşk değil. Ben de zaten aşka inanmam. Aşk eninde sonunda biter. Ben seni başka seviyorum. Ben seni güzel seviyorum adam. Senin canın yansa, benimki parçalanır. Senin gözyaşına dünyayı yakarım. Senin için bu asi Rapunzel, saçlarından vazgeçer."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ RAPUNZEL
ChickLitBen yürekle seven, gözlerinde buz dağları taşıyan Rapunzel. "Adı aşk bu eziyetin adı." "Benim saçlarım hep kısaydı. Hep kesmek zorunda kaldım. Çünkü bileklerimi kesemiyordum. Şimdi ilk kez seninle uzatıyorum saçlarımı. Bak bunun anlamı çok derin...