NEDEN, NEDEN, NEDEN?

122 3 0
                                    

Sevgilimi anlayabiliyorum o kadar erkeğin içine beni göndermek zoruna gidiyor tamam ama her seferinde bu kadar üstüme gelmesi beni sinir krizi geçirttirmesi de gerekmiyor değil mi? Okulda arkadaşlarımın içinde küçük duruma düşüyorum anlıyorum kıskanç biliyorum da ama ben deliriyorum ilk aşkım olduğunu biliyor ondan mı götü bu kadar havada bilmiyorum kendisi okumuyor çalışıyor neyse okula dönelim biz. Derste sürekli arıyor yanımda oturan arkadaşım ve arkada oturan iki kız arkadaşımın ses vermesini istiyor anlamıyorum bana inanmak bu kadar zor olmasa gerek. Sınıfta bana sürekli erkekler bir şey diyor mu? Erkeklerle konuşma? Üstünü adam gibi giydin demi? Açık saçık giyinme sakın gebertirim vs. Gibi ben de dayanmayıp bağırıp çağırıyorum sınıfın ortasında. Sınıftakiler bana öyle bi bakıyor ki anlatmak imkansız. İnsan sevdiğine böyle yapar mı anlayamıyorum ben onu bu kadar çok severken yaptıkları beni deli ediyor ha bide okulda sınıfın ortasında beni bağırtıyor ne diye biliyor musunuz? "Erkekler benimle konuşmayın bende sizinle konuşmayacağım" diye artık siz düşünün milletin karşısında ne duruma düştüğümü. Her neyse okulu bir şekilde atlatıyoruz peki ya evi merak etmiyor musunuz?

Bir Şizofren Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin