- Hope, fugi afară şi joacă-te cu ceilalţi copii ! ţipă mama din bucătărie .
Mi-am ridicat cărţile primite în secret de la bunica, şi le-am băgat cu grija sub pat . Am mers spre bucătărie .
- Nu, mulţumesc ! Voi rămâne în casă. am rostit , zâmbindu-i mamei, care presără nişte sare peste legumele verzi din oală .
Se întoarse spre mine şi oftă.
- De ce nu vrei să te joci niciodată cu copii vecinilor ? Sunt sigură că sunt nişte copii minunaţi şi prietenoşi. Ţi-ar prinde bine nişte prieteni . spuse ea , urmărindu-mă cu privirea ei blândă şi protectoare.
- Sunt gălăgioşi. Ştii, liniștea este mai bună.În liniște poţi desluşi sunetele pe care gălăgia le ascunde .Şi oricum am prieteni .am spus , zâmbind .
Mama dădu dezamăgită din cap .
- Ce prieteni ai?Ai spus că nu ţi-ai făcut prieteni la şcoală...
- Mark e prietenul meu, chiar dacă de multe ori este rău cu mine. Eu tot îl iubesc. am răspuns .
Din ochii ei erau pregătite să curgă nişte lacrimi .
- Din nou e vorba despre Mark .El nu există. Este doar prietenul tău imaginar. îmi explică ea .
Am dat hotărâtă din cap .
- Nu e imaginar .Eu îl văd şi îl aud. am rostit cu încăpăţânare .
Ochii mamei plini de lacrimi , se închiseră cu răceală .
- Du-te în camera ta, Hope . spuse cu un glas stins .
Mi-am plecat capul şi am plecat supărată spre camera mea. Ceea ce făcusem era îngrozitor, teribil, de neiertat . O făcusem pe mama să sufere şi era doar vina mea.Nu eram bună de nimic .
Am deschis uşor uşa uitandu-mă în urmă. Mama se aşeză la masă şi începu să plângă zgomotos , amar, privind spre tavan şi rostind "De ce m-ai lăsat singură?", printre suspine. Vorbea cu tati, dar tati nu-i răspundea. De ce nu-i răspundea? Era supărat pe noi? Nici cu mine nu vrea să vorbească.Eu provocasem asta.Mă simteam teribil.
M-am avântat spre patul rece şi m-am băgat sub aşternuturile proaspete, începând să plâng. Eu aici și mama în bucătărie.
Un râset ascuţit umplu dintr-o dată încăperea .
- Eşti groaznică. rosti vocea , mult prea familiară .
Cuvintele lui mă făceau să mă simt şi mai rău şi mai vinovată .
- Îmi pare rău. Nu am vrut să o rănesc.am spus, cu o voce care tremura în încăperea goală .
Dintr-o dată o umbră de întuneric se aşeză pe patul meu, privind spre mine cu niste ochi care sclipeau. Era Mark .
- În curând nu vei fi decât o simplă amintire .Te voi lua din locul ăsta infect şi te voi duce undeva departe . Îţi va plăcea .spuse el .
- Unde ?am întrebat eu , confuză .
- Într-un Paradis Întunecat. spuse el, ridicându-se de pe pat şi îndreptându-se spre fereastră .
- Dar nu aş vrea să o părăsesc pe mama .E singură şi tristă .Nu mai are pe nimeni şi bunica nu o sprijină, nu o iubeşte . am rostit.
- Eşti o povară pentru ea .Nu vezi ?Nu îi aduci zâmbete pe buze .O faci să plângă . Eşti un copil îngrozitor, ești un copil rău Hope.Ştii prea bine că am dreptate . Fără tine îi va fi mult mai bine . rosti el , rece.
Lacrimile curgeau neîncetat peste obrajii mei. Cuvintele lui răsunau la nesfârşit în capul meu , asemenea unui ecou. Eram un monstru care este incapabil să facă bine. Lacrimile vărsate de mama susţineau cu tărie asta .
- Îmi pare rău . am spus , suspinând .
- Nu rezolvi nimic prin asta . Atunci când nu vei mai fi, totul va fi mai bine. spuse el , sec.
- Adică voi muri ? am întrebat , speriată .
- Da , despre asta este vorba .Aşa cu toţii vor fi fericiţi . răspunse , el .
- Dar şi tata a murit şi fără el, totul e mai groaznic, mai urât, mai trist . Nu suntem fericiţi . Eu nu sunt, nu voi fi . am spus .
Umbra se aţinti cu viteză spre patul meu , făcându-mi inima să-mi bata cu putere .
- Tatăl tău a fost bun, tu eşti un monstru . a spus cu răutate, simţindu-i răceala câzandu-mi peste chip .
Am început să plâng , suspinând uşor .
- Acum culcă-te şi roagă-te să nu te mai trezeşti în dimineaţă.continuă vocea , care la scurt timp dispăru .
Mark îmi vroia binele . Mereu mi l-a vrut. Eu le vreau binele celorlalţi. Sper ca Mark să nu se înşele . Am început şi eu să cred că asta e calea.
Moartea poate va aduce liniştea de care avem nevoie cu toţii , aşa că mă voi ruga pentru ea . Poate va veni mai repde .
Îndură-te de acest monstru trist şi ia-l cu tine !
YOU ARE READING
Dark Paradise.
Short Story❝my demons won't leave me alone. ❞ Hope . O mică făptură în vârstă de 8 ani . Moartea tatălui ei îi provoacă un şoc puternic. Nu vrea să accepte deşi ştie că el nu îi va mai zâmbi vreodată , că nu îi va mai vorbi , că nu îi va mai oferi îmbrăţişări...