Drumul maturizării este unul foarte abrupt, cu bune și cu rele, însă se spune că înainte de toate, o să te îndrăgostești de trei ori.
Prima dată te vei îndrăgosti de cel mai bun prieten (sau de cea mai bună prietenă), distrugând conexiunea de amiciție dintre voi. Acest lucru te va învăța care e acea linie subțire dintre prietenie, dragoste și loialitate.
A doua oară te vei îndrăgosti de cineva despre care vei crede că e perfect (pentru tine și nu numai), fără niciun defect. Din asta vei învăța că nimeni nu e fără de greșeală sau vei învăța că toți suntem imperfecți și că asta contează într-o mare măsură. Niciodată să nu te subestimezi și să crezi că tu nu meriți. Ba da, meriți.
Și nu în ultimul rând, te vei îndrăgosti de cineva exact ca tine (adică cu un comportament similar cu al tău). Veți descoperi că aveți o sumedenie de lucruri în comun și vei gândi că ați fost făcuți unul pentru celălalt. Acest lucru te va învăța foarte multe de chestii despre tine, despre cine ești și despre cine vrei de fapt să fii.
Iar când ai trecut peste toate aceste etape, vei realiza că oamenii vin și pleacă din viața ta, că întotdeauna vei răni oamenii pe care îi iubești și vei fi rănit de ei la rândul tău. Vei ajunge la concluzia că oamenii care te rănesc sunt cei de care ai cea mai mare nevoie în viața ta.
Dar cel mai important lucru.. vei învăța că iubirea nu e ceva care poate fi definit și că diferă de la om la om, de la experiență la experiență și vei ști prin asta să respecți oamenii din jurul tău, doar la gândul că toți vrem să fim iubiți și să iubim.