(Zie Salma omslag)
"Opstaan" !! Riep de moeder van yasmine. Ik spring wakker en ontwaak uit mijn droom.DROOM:
De schoolbel gaat ik ga naar mijn Vespa, om onderweg naar huis te gaan tot ik word getikt op mijn schouder. Ik schrik en draai me om, tot ik Ilias zag" ik wilde je niet laten schrikken". Zei hij. "Maak niet uit" zei ik. "Eh eh Will .. Je iieets met mij gaan drinken"? Zei hij. "Ehm Ja is goed hoor" zei ik. Samen liepen we naar het cafeetje om de hoek hand in hand. Na wat gedronken te hebben en gegeten liepen we naar mijn Vespa. "Eigenlijk wilde ik je wat vragen ik weet niet hoe ik dit moet Zeggen maar eh al toen ik je zag in de AH vond ik je al leuk, mooi, lief, schattig en knap ik smolt gewoon toen je glimlachte dus zou je een relatie met me willen"? "Ik vond je ook al leuk op het eerste gezicht maar ik wist niet of het wederzijds was ik zou super graag met je willen"!
EINDE DROOM."Ben ik nou verliefd of was het maar een droom" dacht ik. Ik stapte mijn bed uit en liep naar mijn kast. Daar pakte ik een lingerie set een spijkerbroek en ik pakte een simpel wit t-shirt. Ik liep naar de badkamer om te douchen ik heb heerlijk gedoucht en daarna ging ik bidden toen ik klaar was deed ik mijn haar los en liep naar beneden. Ik was beneden en ging ontbijten met mijn gezin. Ik was klaar om uit huis te gaan ik deed mijn superstars aan en liep naar mijn Vespa ik sprong op mijn Vespa en reed naar de plek waar ik en salma hadden afgesproken om samen naar school te rijden. Eindelijk aangekomen bij het plekje ik zag Salma daar al staan ze stapte gelijk op haar Vespa en we reden samen naar school. Eenmaal op school liepen we naar de aula ik zag Ilias al zitten met zijn vrienden "wat is hij toch mooi" zei ik. " Wat zei je nou je bent toch niet op Ilias" zei salma. "Nee ja nee ik wil niet verliefd zijn maar als ik hem zie krijg ik kriebels in mijn buik" zei ik verliefd. " klaar je bent verliefd" zei salma. " Oke op wie ben jij dan" zei ik.
"Op niemand" zei salma blozend. " jawel waarom bloos je dan" zei ik. "Oke ik ben verliefd op ...."zei Salma maar toen ging de bel. "Kijk de bel is gegaan kom" zei salma. Ik Zuchtte en liep achter haar aan. Aangekomen bij de klas zag ik iedereen al zitten we liepen totdat Ilias een gebaar gaf om naast hem te komen zitten ik wou heel graag maar vond het zielig voor salma. Salma zei "ga maar". Toen zei ik "en jij dan ik laat je niet alleen". "Ga of ik ga je slaan" zei ze. Ik liep zijn kant en ging zitten hij begon gelijk te praten en ik ging ook praten. We hebben letterlijk het hele uur met elkaar gesproken en soms deed hij zijn hand op de mijne maar toen ging de kut bel. Het was pauze dus ik liep naar Salma toe en vroeg op wie ze was. "Ik ben op samil de beste vriend van Ilias" zei ze. "Omg we kunnen dubbel daten enz het word zo leuk". We gingen allebei stuk. De dag was voorbij en ik ging naar huis. Thuis aangekomen ging ik huiswerk maken en avondeten. Toen viel ik in diepe slaap...Wij hopen dat jullie dit deel leuk vonden. Het word later veel en veel spannender.
Dikke doei,
Yasmine❤️
JE LEEST
Liefde op het eerste gezicht
RomanceDit is het boek genaamd " liefde op het eerste gezicht". Het gaat over een meisje die Yasmine heet. Ze verhuisd van België naar Nederland wat ze totaal niet leuk vond omdat ze veel moest achterlaten haar vrienden en vriendinnen en haar school. Maar...