Deel 5 ruzie?

89 6 1
                                    

(Zie Samil omslag)
Pingg pinggg
Ik word wakker door mijn telefoon. Ik pakte mijn telefoon en zag dat ik werd geappt door ilias

*chatgesprek
I= Ilias
Y= Yasmine

I: Hey schoonheid ❤️. Heb ik je wakker geappt
Y: Heey ja eigenlijk wel maar dat maak niet uit.
I: Oowwh sorry schat ❤️.
Y: Maakt niet uit. Vind het juist leuk dat je me appt ❤️.
I: Kom je vandaag weer naast me zitten tijdens de les?
Y: Hmm maar ik laat salma dan alleen.
I: Plies dan laat ik haar wel naast samil zitten.
Y: Ik denk niet dat ze dat leuk vind
I: Geloof me echt wel hij praat echt heel veel ze gaat het echt leuk vinden.
Y: Oke maar ik moet je wat zeggen.
I: Zeg maar.
Y: Beloof me dat je het tegen niemand zegt.
I: Ja zeg nou maar
Y: salma vind Samil leuk
I: Nou ik moet je ook wat zeggen Samil vind haar ook leuk.
Y: Omg wat leuk. Oke ik kom naast je zitten.
I: Isgoed ik zie je op school tot straks ❤️
Y: isgoed tot straks ❤️

*Einde chatgesprek

Ik versnel naar de douch en ga lekker douchen na het douchen ga ik bidden. Hmm wat zal ik vandaag aantrekken ?  Ik pak een zwarte highwaistbroek uit de kast en wit blousje en dan mijn zwart wit superstars. Ik pak nog een broodje die me moeder voor me heeft gemaakt. En versnel naar mijn mat grijze vespa. Op school zie ik salma al zitten, en laat haar het chatgesprek zien. Oooowwh nee !! Ik ga niet naast hem zitten en waarom vertel je dat ik Samil leuk vind tegen hem ik dacht dat je een vriendin was. Salma rent weg naar de wc de schoolbel gaat en we gaan naar de les ik zie ilias al zitten en maakt een gebaar van kom je naast me zitten ik neem plaats naast ilias en zie vervolgens salma binnenkomen en daarachter Samil ik zie dat Samil verbaast kijkt als hij ziet dat ik naast ilias. Salma gaat alleen zitten en Samil ook. De meester komt binnen en zegt " ga allemaal een maatje zoeken want we gaan een groepsopdracht". Salma steekt haar vinger op eb en zegt " meester ik heb geen maatje mag ik het alleen maken". De meester zegt " nee want anders is het geen groepsopdracht. Samil opstaan en ga naast salma zitten". Samil staat op en loopt naar salma. Ik wil opstaan om naar salma te gaan maar dan pakt Ilias mijn hand...

Dit was deel 5. Wij hopen dat jullie het een leuk en spannend deel vonden. Komt het nog goed tussen Bedia&Yasmine?
Dikke doei Yasmine&Widad❤️

Liefde op het eerste gezichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu