"Daar zijn we dan bij ons nieuwe huis ik ga België zo missen en natuurlijk ook mijn vrienden en vriendinnen" dacht Yasmine. "Yasmine ga uit de auto en help je broers" zei haar moeder. Ik stond op en ging mijn broers helpen met alles naar binnen toe brengen. Ik koos snel de grootste kamer die er was en ging er gelijk in. "wauw ik heb een eigen badkamer en er is een zwembad en kijk die inloopkast omg zo mooi" schreeuwde ik zo hard door het huis. Ik liep naar mijn ouders en gaf hun een kus en zei " dankje mama het is zo mooi". Ik ging snel weer naar boven en deed alles in mijn inloopkast maakte mijn kamer en badkamer helemaal schoon. Ik liep naar mijn kast en pakte mijn Nike tech broek en vest en deed ze snel aan. Ik liep naar beneden en vroeg of mijn moeder boodschappen nodig had ze zei "ja ". Ze gaf me een boodschappen lijstje. Ik pakte het en deed mijn royaums aan en liep naar mijn Vespa ik sprong er op en reed naar de AH. Toen ik was aangekomen zag ik zoals altijd een groep jongens voor de deur staan, ik liep door en een jongen kwam naar me toe en zei " je hebt fucking grote ass en borsten" ik zei tegen hem "ga je moeder helpen met eten maken ofzo" en liep door, ik hoorde de groep van die jongen hem nog uitlachen waardoor ik ook begon te lachen. Ik pakte alles wat ik nodig had bijv. 6 pack redbull, drie zaken chips, 5 zakken snoep en niet te vergeten 6 pakken Milka en wat mijn moeder nodig had. Ik liep naar de kassa en legde alles op de band maar toen zag ik dat ik iets had vergeten voor mijn moeder ik pakte snel wat ik had vergeten en liep snel naar de kassa. Daar zag ik een jongen staan hij was zo mooi zijn haar was on fleek en die lichaam was breed echt gewoon omg ik ik betaalde alles en zag dat de jongen glimlachte en dat deed ik ook terug. Ik liep naar mijn Vespa en hoorde achter mij "eyy meisje" ik draaide me om en zag die jongen van net mijn richting op lopen. " heyy ik ben Ilias mag ik je wat vragen?" Vroeg de jongen. "Ja tuurlijk" zei ik. "Mag ik je nummer?" Vroeg hij . "Nee sorry ik geef mijn nummer niet aan jongens" zei ik. "Alsjeblieft ik smeek je ik heb geen slechte bedoelingen" zei hij "nee sorry" zei ik. Oke maar ik moet weer gaan mijn moeder wacht op me byee" zei ik voordat hij doei kon zeggen was ik weg. Ik kwam thuis aan en mijn moeder vroeg waarom het zolang duurde en nam als smoes dat er een hele lange rij stond. Ik ging naar boven en koos nog om een film te kijken op Netflix genaamd (divergent). Uiteindelijk viel ik in diepe slaap met als gedachte morgen mijn eerste schooldag?!?
Dit is onze tweede deel wij hopen dat jullie het leuk vonden dikke doeii Yasmine❤️
JE LEEST
Liefde op het eerste gezicht
RomanceDit is het boek genaamd " liefde op het eerste gezicht". Het gaat over een meisje die Yasmine heet. Ze verhuisd van België naar Nederland wat ze totaal niet leuk vond omdat ze veel moest achterlaten haar vrienden en vriendinnen en haar school. Maar...