YENİ BİR BEN

339 64 45
                                    

Herkes sabah mutlu kalkarken, ben gözleri ağlamaktan şişmiş bir halde kalktım.Hayatımın parçası olan Aliyi kaybetmiştim.Artık yatarken düşünebilecek bir Alim yoktu.İç sesim 'sen Aliyi kaybettin, o seni ter ketti'diye bağırıyordu.Hıçkırarak saatlerce ağlayıp rahatlamak istiyordum. işte bunu başardım.Ağlamaktan yorulduğumda telefonumun çaldığını duydum.Telefonumun Ekranında 'Başak'ım' yazıyordu. 

"Alo"

"Canım nasılsın?"

"İyi değilim Başak"

"Bekle canım yanına geliyorum." Ben Daha 'gelmene

gerek yok 'dememe kalmadan telefonu kapattı.Geriye bana kalan onu beklemekti.Yatağıma uzanıp onu beklemeye koyuldum.

*****************************

"Sahra, canım uyan" Gözlerimi açtığımda Başak karşımdaydı.Ne çabuk gelmişti.Onu beklerken uyuyakalmış olmalıyım.

"Noldu neden bu kadar üzgünsün?" Başak meraklı gözlerle bana bakıyordu.Ama ben anlatmak istemiyordum.Çünkü yine ağlamaktan korkuyordum.

Sorusunu yineledi.Kendime ağlamayacağıma dair söz verdim.Ve anlatmaya başladım.

"Başak biz Aliyle ayrıldık." Derken bile gözlerim doluyordu.

"Nasıl oldu, neden ayrildi?"

"Ali beni sabah kafe de beklediğini söyledi. Ben de saat 1'de onu zaman buluştuğumuz kafeye gittim." Biraz duraksadıktan Sonra devam ettim. "Benden sıkıldığını söyledi.Benim bir şey söylememi beklemeden beni Orada bırakıp gitti." Ağlamaya başladım.Başak gözyaşlarımı sildikten sonra "Bak canım erkekler hep böyle yapar.Önce senin kalbini Çalar sonrada senden sıkıldım deyip çekip giderler.Çünkü onlar duygusuzlar, onlar sevmeyi bilmiyorlar.Ve bizde onlara kapılıp gideriz Sonra ne olur? Her zaman ki gibi kızlar Ağlar, kızlar yıpranır.Şimdi senin toplanman gerek.Ona Karşı dimdik durmalısın ki amacına ulaşamasın. "Başak uzun bir konuşmanın Ardından kalkıp masanın Üzerindeki defteri A.Ş. kalemi alip Bir şeyler yazmaya başladı.Bir kaç dakika sonra beni giyinmem için dolabıma doğru ittirdi.Ben giyindikten Sonra anneme haber verip Dışarı çıktık.Nereye, neden, ne yapmak için gittiğimizi safra bilmeden taksiye bindim.Taksiciye parasını ödeyip gelmek istedigimiz kafenin Önünde indik.

"Hadi gel Bir kafeye oturalım." Ben kafamı sallayarak onu onayladım.Bir kafeye oturduğumuzda içecek Sipariş Ettik.

"Şimdi sana Aliyi unutmak için yapacaklarını söyleyeceğim." Pür dikkat Başak'ın bu konu Hakkında vereceği tüyolara odaklanmıştım.Başak meyve suyundan bir yudum aldıktan Sonra elindeki defterdeki maddeleri okumaya başladı.

"1-Bir aktiviteye katılacaksın,

2-Saç stilini değiştireceksin,

3-Yeni tarzına Uygun alış-verişe çıkacaksın,

4-Yeni Bir sevgili bulacaksın. "Bunları dinlerken içimi heyecan kaplamıştı." Şimdi söyle bakalım hangi aktiviteye Katılmak istiyorsun? "Başak'ın sorduğu soruyu yanıtlamak için biraz düşündüm.Ve kararımı vermiştim." Ben Sörfe Katılmak istiyorum "dedim.

"Hadi o zaman kalkalım.Daha yapacak çok işimiz var." Dedi.Hesabı ödeyip kafeden ayrıldık.İlk önce beni sörfe kayıt ettirecektik.Hemen bir taksiye atlayıp sörfün yapıldığı yere geldik.Başak ve ben öğretmenle konuşmak için yanına Gittik.

"Merhaba ben Sahra"

"Bende Başak" Öğretmen yakışıklı, kaslı, mavi gözlü biriydi.

"Merhaba kızlar bende Emre" Başakla aynı anda "Tanıştığımıza memnun olduk" dedik.Tokalaştıktan sonra "Biz sörfe katılmak istiyoruz ama daha önce hiç yapmadık" dedim. "Sörfümüz salı-perşembe-cumartesi var .Sahracım seni Görkem çalıştıracak.Başak seni ise Demir çalıştıracak  .Ben Sizin numaralarınızı alıyım. "Numaralarımızı verdikten sonra

"Salı günü görüşürüz." Dedik.

"Ay Başak heyecanlandım şimdiden."

"Ben de.Ama şimdi Sıra 2. madde de." Şimdi saçımın stilini değiştirecektik.Aslında saçımı kestirmek istemiyordum.Kuaförün Önüne geldiğimizde saçlarıma oğul Bir kez bakıp içeri girdik. "Hoş geldiniz .Buyrun şöyle oturun." Kadının gösterdiği yere oturdum. "Saç Kesilecek , yeni sekil verilecek.Siz ONUN yüzüne Göre kesersiniz. "Saçlarımı kesip işlerini bitirene Kadar telefomla oyalandım.Saçlarım kesildiğinde aynaya baktığımda ben ben değildim Başka biriydi.Çok değişmiştim.Kuaföre Parayı ödeyip oradan çıktık.Sırada alış-veriş vardı .Avm'ye girdik oradan sörf için bikini, şort, bir, vs tişört Sürü şey aldık .Oradanda ayrıldıktan Sonra taksiye binip Bizim eve geldik.Bugün Başak bizde kalacaktık.Bugün yorucu Bir gündü.Benim iki kişilik yatağımı açıp, müzik dinlemeye başladık.

******************************************

Sabaha doğru telefonuma Bir mesaj geldi.Uzanıp telefonumu aldığımda isimsiz Bir Numara bana mesaj atmıştı.                                          

Eğer kitabımı beğenirseniz voteler misiniz ?

BU BENİM SONUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin