- Mi újság veled ? - kérdezte, mintha nem történt volna semmi.
- Minden rendben. Nagyon hiányoztok...
- Az jó, mert te is nekünk... meg nekem - látszott, hogy egy fél mosoly virított az arcán
- Nekem is te !! És ami a repülőn történt ... - nem hagyta hogy befejezzem
- ... Teljesen komoly volt. - nem bírtam szuszogni- nem bántam meg.
Jött volna hogy visítsak egyet, de felnőttek módjára csak annyit válaszoltam: - az jó, mert király csók volt. - itt elnevettük magunkat
- Most megyek, hív Calum ( biztos megint kell neki valami, amit nem csinál meg... tipikus Calum) , de még beszélünk!!
- Persze menjél ! - mosolyogtam - Sziia.
- By! - majd kacsintott és lezárta a hívást.
Nem jött, hogy elhiggyem !! Nem tudtam letörölni a mosolyt az arcomról.
Lementem és anyával futottam szembe. Nem bírtam, hogy ne mondjam el valakinek a jó hírt, így kiöntöttem neki a szívem
- Ez komoly !? - nem hitte el - nagyon aranyos lehet a srác, ha ennyire tettszik. - az tuti, gondoltam magamban- nagyon szorítok nektek és remélem találkoztok még. De várjunk csak ... szóval ahogy elmentél be is pasiztál, kisasszony ?? - elnevette magát, majd én is .
Felszaladtam a szobába, megkönnyebbülve, és hallom, hogy a skypom szól. Evie volt. A hintán ült, lefogadom kockult.
- Srácok gyertek, itt van Est !! - kiáltotta... elnevettem magam.
- Odajöttek sorra, majd Ash is ( jó volt látni, elpirultam )
Óriásni hírrel állt elő : Holnap a fiúk Hollywoodba jönnek koncertezni, és jön Evie is, a koncert után bedig egy két hónapos turnéra mennénk velük !!!! Visítani akartam, de nem jött ki hang a torkomon ...
- Úristen, nagyon szeretnék menni !! - persze ezt anyuval is meg kell beszéljem... - nagyon boldog voltam.
- Najó, mi megyünk... Puszilunk, holnapig döntsd el, mert ott fel kell majd vegyünk.
Lezárták. Ez aztán igazán nagy döntés volt.
Lementem és beszámoltam anyának.
- Szó sem lehet róla !! A múlthéten nem voltál itthon, holnap meg megint el akarsz menni ? Az a fiú miatt van ugye ??
- Nem anya nem !! ( de igen egy részben miatta is ) Evievel lennék és a banda vigyáz ránk, veluk leszünk mindig.
- Biztos ? Nem akarom, hogy bajod essen ... amugyis még apáddal is meg kell beszéljem.
- Oke ... Tudom, hogy ez nagy döntés, de még a zenei karrierem is beindulhat ( mondjuk erre nem vettem mérget ) és a TV-ben láthatod a lányodaat !! - rimánkodtam neki...
Bement apumhoz és megbeszélték... Beleegyeztek ... Nagyon örültem !!
- Köszönöm !! Nagyon szeretlek titeket, és ígérem nem fogtok csalódni bennem !! - megöleltem őket. Felmentem pakolni a holnapi nagy útra ( a jegyeket a koncerte a fiúk vették ... Aww , hát nem aranyos ? )... El sem hiszem , két hónap... *-*
YOU ARE READING
Nyári Emlékek
FanfictionEz a nyár is olyan hamar el fog telni majd mind a többi, de valahogy úgy érzem hogy idén más lesz ...