Egy élmény

34 3 0
                                    

Megébredtem. Kb. 6 óra ( d.u.) lehetett. A fiúk meg Madison már fennvoltak, még Evie aludt csak.
Michel odament hozzá és finoman megrázta a vállát, hogy ébredjen fel. Miután mind fenntvoltunk, elindultunk a koncertre.
Szorosan mentünk egymás hátamögött, hogy nehogy egy őrült rajongó meglásson minket
( habár nem hiszem, mert mind a koncerten voltak).
- Úramatyám, hogy visítanak. - mondtam. Ash és Calum elnevették magukat ( ők jöttek mellettem, Ash pedig kézen fogott, hogy nehogy lemaradjak... mikor megérintette a kezem kirázott a hideg, de jó értelemben. ❤)
Odaértünk a szalonba ( ha nevezhetem így) vagy, ahol a fiúkat felkészítették.
A smink- és haj-stylist vakáción volt ( hah, de jó ) ezért Madison felelt a sminkükért ( naah...nem ilyen rúzs meg riemel, hanem... nmtom, amit a fiúénekeseknek szoktak feltenni ) , de én is besegítettem neki, Evie pedig a hajukat rendezte a fiúknak.
Ash odajött mellém, megfogta a kezem és kivitt az ,,udvarra"
( ami a szalon hátamögött volt ). Miután kiértünk akkor sem engedte el a kezem. Meglepődtem.
- Miért jöttünk ki ? Valami baj van ? - kérdeztem aggódva tőle.
- Neem minden rendben, csak minden koncert előtt kijövök egy kis friss levegőt szívni, és átgondolni a koncert sorrendjét - megnyugodtam. - de azért jöttem ki veled, mert veled nyugodtabb vagyok, és mert el kell mondjak valamit.
(Jaj nehogy azt mondja, hogy te mindig fontos leszel számomra, de ez nem fog működni, de azért még lehetünk barátok )
- Mit ? - kérdeztem remegő hangon.
- Nefélj nem hagylak el, vagy nem akarok csak barát lenni, meg az a duma - hehe, mintha olvasna a fejemben ... de nagyon megkönnyebbültem. - de ezután kicsit több szeretnék lenni, mint barát. Ezután megsimogatta a tarkóját ( ami írtó cukin áll neki ) még sosem láttam igy izgulni őt...
- Az jó, mert őszintén én is így gondolom... - azthittem, hogy lángragyúlok, annyira melegem volt.
Ezután magához húzott és megcsókolt.
- Est. Nagyon tettszel nekem.- elég akadozva mondta, de megértem .
- Te is nekem, már a Sydey-i vakáció óta ( normális te okos, hát előtte nem is láttad )... a szívem a torkomban dobogott.
Láttszott ahogy felcsillan a szeme.
- Akkor megegyeztünk: barát és barátnő ?- kacsintott egyet, majd elmosolyodott.
- Egy feltétellel ! -mondtam egy sunyi mosollyal - ha kettőnk közül én leszek a barátnő !
Elkacagta magát, majd én is... aranyos volt.
- Oké ... habár nem örülök neki , együtt tudok élni vele ! - érződött a szarkazmus... Elnevettük magunkat, és még mielőtt visszamentünk volna egy sok sikert puszit adtam neki.
Már mindneki keresett minket, még 5 perc volt.
Jason már elég ideges volt, de aztán lehiggadt. A színpad elsötétült, majd a fiúk beszaladtak, a Pernament Vacationnal indítottak, majd a Good girl jött , és így tovább a többi dal. 🎶
Mi a lányok a színpad széléről néztük a koncertet.
Egyszercsak Calum belekiált a mikrofonba:
- Helloo Hollywood !! Most jöjjön fel ide mellém az a lány, aki nagyon jó énekees, és aki egy igaz barát és énekeljen velünk, gyerünk bátorítsátok mind ( kiáltotta a közönségnek) : Estera! Estera! Estera! Földbe gyökerezett a lábam ezt hallván, hogy énekeljek ennyi ember előtt ... sosem voltam széggyelős az éneklés terén... de most egy kicsit megilyedtem. Ránéztem Ash-re és erőt adott egy mosollyal ahhoz, hogy felmenjek a színpadra.
Az Amnesiat énekeltük. Imádom ezt a dalt. <3
Borzasztóan felszabadító érzés volt ott énekelni.
Miután vége lett, mindneki újjongott hogy milyen király koncert volt...
Visszamentünk a buszba. Leültünk egy körbe és elhatároztuk, hogy filmet nézünk. ( meg csak 9 ora volt )
- Milyen film legyen ? - kérdezték.
- Csillagaingan a hiba ! - mondtuk egyszerre... amugy azért akartuk ezt, mert most mind ,,love feeling"-be voltunk :)))
Persze, hogy a fiúk lefújólták, nekik a Ted kellett.
- Tegyük az Igenembert. - mondta Calum. Ez már mindenkinek tettszett.
Felkuporodtunk az ágyakba, Mike és Evie összebújtak ( aww...), én is Ash mellé ültem aki átkarolt én meg a vállára dőltem. Érdekes módon a többieknek fel sem tűnt.
( Amugy a barát és barátnő ügyet holnap mondjuk majd el a többieknek).
Csak egy dolog nem volt érthető: mikor jön végre össze Evie és Mike ??? Egyértelmű, hogy szeretik egymást, akkor meg miért tökölődnek ?? - gondoltam magamban.
Ma olyan jó volt így együtt. Amugy muszálj volt megkérdezzem:
- Caluum !? Hogyhogy felhívtál a színpadra, te bolond ??! - nevettem.
- Ugyan már, élvezted! - mondta mosolyogva.
Nem hazudott, tényleg egy élmény volt ott fent. ^^
Mindenki elcsendesedett és néztük tovább a filmet. De a vége fele már mindenki belealudt ... nem is csoda, hisz ma fárasztó napunk volt.

Nyári Emlékek Where stories live. Discover now