Hoofdstuk 4

214 10 0
                                    

Er ontstaat een stapel pannekoeken, en elke keer wanneer Thomas een pannekoek neerlegt, snijdt Layla er een figuur uit. Nadat ze dit een aantal keer gedaan hebben, strooien ze er nog een dosis poedersuiker overheen en gaan ze samen aan de keukentafel zitten. op een groot bord in het midden liggen alle pannekoeken. 'Smakelijk,' klinkt er van beide kanten. Om de beurt schuiven de een pannekoek van het grote bord af en eten hem op. 'Goed gedaan pannekoeken koning, je hebt je naam waardig gedaan.' 'Wist ik wel,' zegt Thomas trots.
'Wat is Ella eigenlijk voor een meisje?' Vraagt Layla terwijl ze haar pannekoek snijdt. 'Ze is lief, aardig, knap.' Begint Thomas te ratelen. 'STOP!' Onderbreekt Layla hem, 'ontdanks dat Ella je niet gaat vragen wat voor soort meisje ze is, moet je het toch aankunnen om fatsoenlijk antwoord te geven.' 'Sorry mevrouw,' zegt Thomas onschuldig. 'Mag ik het nog een keer proberen?' 'Ga je gang.' 'Nou,' Begint Thomas rustig. 'Ella is een heel aardig meisje. Ze is altijd heel comfortabel en bij haar hoef je je nooit ergens voor te schamen.' 'Oke,' onderbreekt Layla hem, terwijl ze een stukje pannekoek in haar mond heeft. 'En is ze alleen maar lief en aardig of kan ze ook een beetje stoer zijn?' 'Leuk dat je het vraagt,' zegt Thomas blij. 'Ze is het meest oprechte mens dat je ooit zult ontmoeten. Zodra ze het ergens niet mee eens is zal ze je dat recht in je gezicht zeggen. Maar natuurlijk wel op een aardige manier.' Thomas knipoogt. 'Hmm, dan mag ik haar mischien toch een beetje.' Zegt Layla egoïstisch. 'Trut,' mompelt Thomas. En ze beginnen allebei te lachen.

The Best First Date [DUTCH]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu