Epiloog

229 10 6
                                    

Pov Layla

Ik sla de spijker in de muur en hang het fotolijstje op. 'Zo, nu is mijn nieuwe kamer echt af.' Zeg ik tegen mezelf. Ik zet een stap naar achter en bekijk het resultaat. Een ingelijste foto van Thomas en mij hangt te schitteren aan de muur. Wat mis ik hem toch ontzettend erg.
Lang tijd om te treuren heb ik niet, want mijn telefoon gaat af. Ik loop naar mijn bed en graai mijn mobiel er vanaf. Een grote lach verschijnt op mijn gezicht, Thomas belt.
'Met Layla!' Zeg ik blij, nadat ik de telefoon heb opgenomen. 'Hey Lay, hoe gaat het?' 'Prima,' zeg ik. 'Ik heb net een mooie foto van ons opgehangen. Zodat ik je nog meer kan missen.' Lacht ze. 'Maar hoe gaat het met jou, nog bezig met de liefde?' Ik hoor Thomas zijn keel schrapen. 'Toen je wegging, had ik mezelf voorgenomen om voorlopig niet meer verliefd te worden. En dat heb ik verrassend lang volgehouden.' Ik begin zachtjes te lachen. 'Wat is er gebeurd?' Vraag ik. 'Ik was een paar dagen geleden op het vliegveld om Ki Hong Li en zijn vriendin op te vangen, maar zijn vlucht was onverwachts vertraagd. Terwijl ik op ze stond te wachten ,werd ik door iemand aangetikt.' 'Laat me raden,' zeg ik. 'Het was een heel leuk meisje.' 'Nee,' lacht Thomas. 'Ik draaide me om, en zag een volwassen man met een kaal hoofd.' Ik begin te lachen. 'Wat heeft die man met dit verhaal te maken?'
'Luister nou maar gewoon,' antwoord hij blij. 'Die man had een dochter bij zich. Maar vreemd genoeg was de volwassen man degene die mij herkende.' Nogmaals begin ik te lachen. 'Goed bezig Thommie.'
'Hij vroeg ik of met zijn dochter op de foto wou, en dat heb ik natuurlijk braaf gedaan. De man wou eigenlijk nog een gesprek met me aangaan, maar waarschijnlijk had hij een kleine blaas. Hij rende zomaar naar de toiletten. Toen stond ik daar dus alleen met zijn dochter, die ondertussen ook door kreeg wie ik was.' 'Ik vind het wel schandalig dat ze je niet meteen herkende,' grap ik. 'Maar vertel verder, ik ben benieuwd!'
'Ik heb dus nog met haar gepraat,' zeg Thomas overdreven. 'Ze heet Isabella, en we vinden elkaar fantastisch.' Ik begin te gillen. 'Jaaaaaa, heb je een foto?' 'Ik zal er eentje sturen, we hebben laatst nog een leuke gemaakt. Ik ben in ieder geval opnieuw verliefd.' 'Haha, en ik ben ook super blij voor je!' Antwoord ik. 'Dus zodra ik iemand leuk vind, kom ik jou om advies vragen!' En ze beginnen allebij te lachen.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
The Best First Date [DUTCH]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu