7 Bölüm
Zerma kaçıyordu, Borla ve Rhidger peşlerine düşmüştü, korumaların çoğu yaratıklar ve Borla tarafından öldürülmüştü, saray oldukça büyüktü kaçmak konusunda çok iyiydi fakat yön bulma konusunda zayıftı saray hakkında bilgi sahibi değildi. Borla ve Rhidger bu konuda ondan çok daha bilgiliydi. Ona çok yaklaşmıştı, Rhidger kapıyı kırıp aniden önüne atıldı fakat Zerma pencereyi kırıp dışarıya fırladı bir eli ile tutunup diğer pencereden içeriye girip yoluna devam etti. Borla ona çok yaklaştığında ise vazoyu yere düşürmüştü, Borla aniden zıpladı vazodan kurtuldu fakat dengesini kaybedip yerde takla attı. O sırada Borla ile Rhidger arasına yeri delip bir solucan çıkmıştı. Solucanın kolları Rhidgeri ellerini ve ayaklarını sardı. Borla ayağa kalkıp ilerlemek istedi fakat Rhidger başını olumsuzca salladı. Rhidger solucan tarafından yere doğru çekildi. Borla koşmaya devam etti fakat Zerma çoktan izini kaybettirmişti. Borla durup yeri dinledi, yakınlarda ayak sesi geldiğini duymuştu, ayağa kalktı ve biraz devam ettikten sonra odanın kapısını açtı. Odada hiç kimse yoktu, ayak seslerinin bu odadan geldiğine emindi. Dolapları açtı, yatağın altına baktı fakat kimseyi bulamadı. Pencerenin önüne geldi. Duvar yıkılmış içeriye Godol girmişti, kolları ile birbirine vurup naralar atıyordu. Koşarak Borla'nın üzerine yürüdü, Borla kolları ile yüzüne kapattı, Godol ona kolunu savurdu fakat Borla'nın karanlık gücü yüzünden saldırısı boşa çıkmış geriye gitmişti. Kolundan daha güçlü bir insanla karşılaştığına şaşırmıştı. Ayağı ile tekme attı. Borla tekmenin şiddeti ile duvarı kırıp diğer odaya geçmişti. Ayağa kalktı, üstünü silkeledi yüzünü dokuncu herhangi bir çizik daha almamıştı. Godol ona doğru koşarak ilerlerken odadan dışarıya çıkıp döndü, Godol sağ elini savurduğunda Borla kılpayı kurtulmuştu. Borla koşarak arayı açmayı düşünürken Godol havaya zıplayıp kollarını yere vurdu oluşan şok dalgası Borla'nı duvara yapıştırmıştı. Ayağa kalkıp Godol'a baktı, üzerine hınçla gelmeye devam ediyordu. Godol ona bir türlü zarar verememişti, tek bir çizik daha almamıştı, bu onu daha çok sinirlendiriyordu. Godol onu kolları ile kucaklayıp parçalamak istiyordu fakat Borla'yı kaçırdı. O sırada Zerma elinde ki kılıcı ile dışarıya çıktı. Zerma arkada Godol ve Borla'yı görünce daha da hızlanarak koşmaya devam etti, üzeri kanlıydı.
Zerma kaçıyordu, Borla kovalıyordu, Godol peşlerindeydi. Yaratıklar sarayın büyük bir çoğunluğunu ele geçirmişti, etrafta Kritealar kaynıyordu. Gittikçe yaklaşan Godol kolunu savurdu, Borla kendisini korumaya aldı fakat kolun çarpış şiddeti onu odanın içerisine attı. Godol koşarak zıplayıp üzerine çıkmak istedi fakat Borla onun yüzüne attığı yumruk ile Godol tavanı delip üst kata çıktı. Borla ondan bir süreliğine kurtulmuştu tekrardan Zerma'nın peşine düşebilirdi, onun peşindeyken hiç asker görmemişti. Zerma'ya yaklaştığında tavandan gümbürtüler gelmeye başlamıştı, Godol peşlerine düşmüştü anlaşılan aşağıya atladığında Borla'nın önüne çıkmıştı, Borla ondan kaçamazdı bu sefer onun işini bitirmeliydi ve avucunun içinden hortum çıkararak Godol'a gönderdi, hortum Godol'a değdiğinde Godol 100 parçaya bölünmüştü. Borla yüzünde ki et parçalarını sildikten sonra yoluna devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Borla Günlükleri Zerma[Bitti]
Фэнтезиİmparatorluk döneminin en büyük partisine davetsiz katılan üç kişinin hikayesi.