Prima zi de școală

1.3K 39 2
                                    

Marinette pov.
Este prima zi de școală. M-am întâlnit cu Alya, cea mai bună prietenă a mea în fața brutăriei părinților mei. În fața școlii , m-am întâlnit cu Adrien, băiatul de care sunt îndrăgostită. Mi-a dat umbrela lui!!!!! El este fotomodel și este foarte bogat , dar eu îl iubesc pentru ce este. Oricum, l-am salutat:
Eu: Bună, Adrien!
Adrien: Bună, Marinette! Mergem în clasă?
Eu: Da.
Eu stau în bancă cu Alya , dar azi doamna dirigintă m-a mutat azi cu Adrien în bancă!!! Sunt foarte fericită!!! Alya stă acum cu Nino,cel mai bun prieten al lui Adrien, iar ei sunt și împreună.
D-na dirigintă: Pentru data viitoare veți face un proiect în care veți descrie un peisaj din Paris și veți pune și niște poze. Veți face echipă cu colegul de bancă. O zi bună!
Toți: O zi bună!
Este cea mai tare zi din viața mea!!! O să fac proiectul cu Adrien!!!
Adrien: Unde o să facem proiectul? Îl putem face la tine?
Eu: Da...
Adrien: Bine, vin la tine pe la 15:00. Pa!
Eu: Pa, Adrien !
Am ajuns acasă si sunt în camera mea. Este ora14:48. Adrien trebuie să vină peste 12 minute. Tikki a ieșit din geanta mea și mi-a spus:
Tikki: Adrien o să vină peste puțin timp și o să vină în camera ta...
Eu: Ai dreptate. O să vină peste puțin timp. Și o să vină în camera mea. Stai, o sa vină în camera mea!!!! Trebuie să îmi curăț camera!!!
Tikki: Stai calmă! Adrien o să vină peste un minut.
Mama mea: Marinette, a venit colegul tău ca să faceți proiectul.
Eu: Vin imediat ,mamă!!!
Mă grăbeam să fac curățenie în cameră. Adrien a urcat la mine în cameră. Am strâns toate pozele cu el, dar nu am avut timp să schimb poza de pe desktop , iar el a văzut-o fiindcă era deschis calculatorul.
Adrien pov.
Am intrat în camera lui Marinette și am văzut ca avea o poză cu mine pe desktop.

Am intrat în camera lui Marinette și am văzut ca avea o poză cu mine pe desktop

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Când am văzut poza am leșinat.
Marinette pov.
L-am văzut pe Adrien leşinând și l-am prins ca să nu audă părinții mei. Am schimbat poza de pe desktop și am început sa fac proiectul. Peste puțin timp , Adrien s-a trezit.
Adrien: Ce s-a întâmplat ???
Eu: Făceam la proiect și ai adormit.
Adrien: Am avut un vis foarte ciudat.
Dintr-o dată, intră Cloe . Era akumatizată. L-a luat pe Adrien și a plecat.
Eu: Tikki e timpul pentru Buburuză...
TIKKI, TRANSFORMAREA...DA.
M-am dus după Cloe care a mers la hotelul tatălui ei. Adrien s-a dus la baie și peste puțin timp a apărut Motan Noir.
MN(prescurtare de Motan Noir):Bună, my lady! Ți-a fost dor de mine?
Eu(Buburuza):Încetează, Motan Noir! Trebuie să o dezakumatizăm pe Cloe.
Va urma...
Sper să vă placă cartea. Este prima dată când scriu o carte. Până acum am citit multe cărți despre Miraculos și m-am gândit să încep și eu să scriu. O să pun next-ul săptămâna asta. Pa, buburuzelor și motanilor negrii!!!

Miraculos  Buburuza Și Motan NoirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum