Patrula

357 11 1
                                    

Marinette pov.
L.am aşteptat pe Motan Noir ca să patrulăm, dar nu a mai venit. M.am dus la el acasă şi am auzit țipete într.o cameră. Era vocea lui Motan Noir.
Hatw Moth pov.
Eu: Cine e Buburuza? Spune.mi! Cum o cheamă?
MN: Nu o să.ți spun niciodată cum o cheamă sau unde locuieşte! Nu o să te las să o răneşti sau să.i iei miraculosul. Asta este doar între noi doi!
Buburuza pov.
Nu îl pot lăsa pe Motan Noir să se lupte singur cu Hatw Moth. Trebuie să fac ceva, dar ce? Trebuie să fie o soluţie ca toată lumea sa primească ce vrea sau aproape toată lumea. Trebuie să îl ajut pe Motan Noir şi ştiu ce trebuie să fac. Trebuie să renunţ la miraculosul meu. Asta e singura soluţie.
Intru pe geam şi îi văd pe Hatw Moth cum se lupta cu Motan Noir.
Eu:Opriţi.vă!  Hatw Moth o să îţi dau miraculosul meu cu o singură condiţie. Dispari şi nu te mai întorci niciodată și ne laşi pe mine şi pe Motan Noir în pace.
Hatw Moth:S.a făcut, dar mai întâi miraculosul tău. Acum!!!
Apuc să.i zic numele lui Tikki şi Motan Noir mă opreşte.
MN:Bubu, asta este între mine şi el! Nu trebuie ca tu să te sacrifici pentru mine! Mă  descurc şi singur!
Eu:Ba nu, Motan Noir! Noi suntem o echipă! Şi membrii unei echipe îi ajută pe ceilalţi când au nevoie de ajutor. Tot ce facem, facem împreună!
Motan Noir pov.
Bubu are dreptate. Am învins toţi răufăcătorii împreună. Şi asa trebuie să facem mereu. Dacă lucrăm împreună învingem pe toată lumea. Acum e aceeaşi situaţie.
Mă apropi de ea şi îi zic:
Eu:Şi care.i planul?
Bubu:Ştiu măcar scopul....îi luăm miraculosul!
Eu şi Bugăbu am încercăm să ne apropriem de Hatw Moth, dar acesta se tot teleporta prin cameră. La un moment dat, acesta nu a mai apărut.
Eu:Unde a dispărut?
Bubu:Stai,  nu m.am gândit! Talisman norocos! Nimic!!! E de MARE ajutor!
Eu:Poate că nu avem nevoie de nimic ca să îl învingem pe Hatw Moth. Poate noi suntem cea ne trebuie!
Bubu:Ai dreptate! Trebuie doar să credem în noi şi atunci vom puteam să îl învingem! Ştiu!
Eu:Ce?
Bubu:Cum să îl învingem! Uite la ce m.am gândit. Eu...
Hatw Moth pov.
Trebuie să le iau miraculoșii! Dar cum?
Bubu:Bună, Hatw Moth! Nu ne.am mai văzut de mult timp!
HM:(°_°) Ne.am văzut acum vreo două minute!!!
Bubu:Şi vroiam să îţi spun că tu ai câştigat! Îţi dau miraculosul meu.
Buburuza pov.
Totul decurgea conform planului. Nici nu se aştepta la un atac surpriză. În timp ce el era atras de miraculosul meu, Motan Noir s.a strecurat pe la spatele lui şi ia luat miraculosul.
MN:Poftim, Bubu!
Bubu:Mersi, Motan Noir! Şi, Hatw Moth, ce i să faci acum???
HM:O să mă răzbun, nici nu o să observi când! Totul se va întoarce împotriva ta!
Hatw Moth a dispărut! În sfârşit am reuşit!
MN:L.am învins! Chiar l.am învins!!!
Motan Noir era foarte bucuros, la fel şi eu, aşa că ne.am îmbrăţişat.
MN:Dar ce o să facem acum?  Fără răufăcători? O să îl aşteptăm să se întoarcă?
Eu:Altceva nu avem ce face. O să aşteptăm şi o să vedem.
Hey, guys! M.am întors!  Ce fromus! Nu am mai scris de foarte mult timp, dar am evoluat foarte bine. Asta e opinia mea, chiar dacă cred că sunteţi cam supăraţi pe mine, dar m.am schimbat! Nu mai sunt eu cea care a zis primul capitol. Aşa că e posibil să fie ultimul capitol. Nu se ştie. Aşa că fiţi pe fază.

Miraculos  Buburuza Și Motan NoirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum