AntiMarinette: Numele meu nu este Cloe, este AntiMarinette. Marinette mi l-a furat pe Adrien. O să o diatrug!!!
Eu: Mai ușor, AntiMarinette!
MN:Bugabu, cred că demonul akuma este în poza din mâna ei. Este o poză cu Marinette. Ai vreo idee?
Eu: Nu am încă. Talisman norocos...
O poză cu min...adică cu Marinette? Ce să fac eu cu asta?
MN: Nu știu, my lady, dar grăbeștete!
Eu: Motan Noir, adu multe oglinzi!
MN: Imediat! ...Gata.
Am pus poza cu mine în mijloc și în toate oglinzile se reflecta acea poză.AntiMarinette s-a lovit de o oglindă și a scăpat poza. Motan Noir a rupt-o , iar eu am deposedat fluturele akuma.
MN: Buburuzo, nu pleca!
Eu: Trebuie să plec, Motan Noir, altfel o să mi se afle identitatea.
Am plecat și am ajuns la timp acasă. Când am aterizat pe balconul meu, m-am transformat înapoi în Marinette. Dar simțeam că am uitat ceva. O nu! Am uitat de Adrien!!! M-am transformat înapoi in Buburuza și am plecat spre Grand Hotel.
Adrein pov.
M-am dus repede în baie și m-am transformat înapoi în Adrien. Când am vrut să ies afară, am dat nas în nas cu Buburuza. Era cât peaci să ne salutăm. Dar în schimb ne-am ales amândoi cu câte un cucui.
Buburuza: Îmi pare rău, Adrien!
Eu: Nu e nimic , Buburuzo! Poți să mă duci acasă la o prietenă, o cheamă Marinette. Cred că e îngrijorată pentru mine.
Buburuza: Imediat.
Buburuza m-a luat și m-a lăsat în fața brutăriei părinților lui Marinette. După aceea, ea a disparut.
Marinette pov.
L-am lăsat pe Adrien și după m-am transformat înapoi în Marinette. M-am dus în fața brutăriei, am alergat si m-am prefăcut ca era obosită.
Eu: Adrien, ești bine! Am alergat după Cloe, dar nu am prins-o din urmă.
Adrien: Sunt bine , nu îți face griji.
La un moment dat nu mai știam ce fac și la îmbrățișat pe Adrien, iar el nu m-a respins și m-a îmbrățișat la rândul lui.
Nu am mai putut rezista și am zis să vă dau și continoarea. O să postez următorul capitol săptămâna viitoare. Pa!!!