Adrien e pe moarte

822 31 0
                                    

Ziua îndrăgostiților
Marinette pov.
Suntem la cinema. Filmul s-a terminat. Am venit mașina care îl ducea pe Adrien acasă. Chiar înainte să între Adrien în mașină, un om pe o motocicletă a dat peste el.
Eu:Adrien!!!Nu!!!
Am sunat la urgențe și peste puțin timp a ajuns ambulanța. Când am ajuns la spital, doctorul la consultat pe Adrien, dar după aceea nu ne-a spus decât că nu ne poate spune nimic momentan.
Peste o săptămână
Nu știm încă nimic despre Adrien. Doctorul ne-a spus că este în comă.
Adrien pov.
Eram transformat în Motan Noir și mă luptam cu un răufăcător. Era prins în mintea mea și eu la fel. Mi-am dat seama că cel care a dat peste mine a făcut asta intenționat ca să mă prindă în mintea mea. Dar cine??? Singurul lucru care îmi vine în minte este Hawk Moth. El a pus să fiu lovit, dar de ce?
Marinette pov.
I-am cerut doctorului să mă lase să intru, să îl văd pe Adrien. Am intrat în salon. M-am așezat pe un scaun și l-am luat de mână. În acel moment, Adrien s-a trezit!!! Doctorul a spus că peste trei zile o să îl lase să plece acasă. Tatăl lui Adrien era plecat în America și nu vroiam să îl speriăm, anunțându-l că fiul lui a fost în comă fiindcă a dat unul cu motocicleta peste el.
Eu: Adrien, ești bine!și atunci l-am îmbrățișat.
Adrien: Sunt bine, Marinette. Nu îți face griji.
Atunci a intrat în salon ...
M-am gândit să vă țin în suspans. Cred că o să postez mâine următorul capitol. Pa!!!

Miraculos  Buburuza Și Motan NoirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum