Mint már említettem,van egy "bátyám" Ben,16éves. és nagyon jóban vagyunk.Szinte együtt nőttünk fel Mikor a tragédia történt anyukám épp terhes volt,és nem sokára megszületett Lilly.Ennyiből áll a családom.Átlagos lánynak nézek ki,átlagos családdal,nem sokan tudják az igazi storyt.Új helyre költöztünk,így nincsennek barátaim,sőt nem is voltak.
Apám új munka lehetőseget kapott munka ügyileg,így kötöttünk ki Chernobylban,a helyen,ami szinte vonzza a szellemeket.Első látásra beleszerettem ebbe a helybe,mert valamiért olyan misztikus/paranormál ami nekem tetszik.
Egy emeletes családi házba költöztünk,a város szélén,egy elhagyatott házba.Ebben a házban régen egy házaspár élt,gyermekükkel,akiket brutálisan meggyilkolt,valami,vagy valaki.Ilyesztő egy kicsit,de ettől még nyugodtan fogok aludni.Azzal a feltétellel költöztem én is ebbe a kísértet városba,hogy ugyanúgy folytathatom a táncolást.Holnap iskola.A 9.osztályt kezdem ebben az évben.Már most írtózom tőle.Mindig is nehezen viseltem a környezet változást.De most,hogy több száz kilométerre vagyunk a rendes otthonunktól.Kicsit tartok ettől.A szüleim ugyanabba az iskolába írattak be,ahova Ben-et is. Apropó Ben.Őt viselte meg legjobban a költözés.A suli sztárja volt,az előző iskolába.Az a tipikus pasi,aki után minden lány megfordult,aki után mindenki a nyálát csorgatta.Elég volt,ha ránézett a világoskék szemével és az ezer vattos mosolyát megvilantotta egy lánynak,és a lány már el is ájult.Megpersze ott kellett hagyni a plázacica barátnőjét,akivel végülis ez miatt szakítottak.
Lilly 10 éves,és idén a 4.osztályt kezdi.A suliban már most nagy híre volt neki,mivel Ben kishuga,és így is emlegették.Nagyon sokban hasonlítanak a báttyjával,kezdve a rikító kék szemüktől,a szőkésbarna hajukig. Egy igazi kis tünemény,aki bármikor feltud vidítani,és akit testvérem ként szeretek,mégha nem is vagyunk vér szerint azok,de erről ő nem tud.
Másnap reggel elis döntöttem,hogy elmegyek beazonosítani az útvonalat,és kicsit jobban megnézem az iskolát.Körübelül gyalog 10perc ide az iskola.A kutyusommal Suzyval indultam útra.Olyan lakatlannak nézett ki az egész város,hogy az szörnyű.Sehol senki, és sehol semmi.Az iskola mikor megláttam..Borzalmas.Olyan kísérteties,lepukkant helynek nézett ki.Hogy lehet ez az iskola?Vagy,hogy tudnak itt tanulni?Úgy érzem,hosszú keserves évek várnak rám.
YOU ARE READING
Dancing with death
Teen FictionEgy lány vagyok,aki látja a holtakat Chernobylban ez természetes,márha nem tud róla senki,abban a városban,ahol misztikus erők uralkodnak.Anne most kezdi szerinte a legborzasztóbb gimit.De vajon mikre derül fény? És a környezete miért ilyen fura,az...