Másnap reggel Ben mellett ébredtem.A karja a derekamra volt fonódva,és úgy szorított magához. Először fel sem foktam mit csinálok itt,de aztán eszembe jutott a tegnap este,hogy nagyon sírtam és talán elaludtam. Óvatosan felemeltem Ben kezét és kibújtam alóla,majd átosontam a saját szobámba. Az órám szerint reggel 8 van és szombat. Arra a következtetésre jutottam,hogy mivel a szüleink ma sokáig dolgoznak,nem fog feltünni senkinek,ha olvasok egy pár fejezetet,majd utána alszok még egy pár órát.
Délben nyitottam ki újra a szemem,eléggé fáradt lehettem,ha képes voltam az egész délelőtött átaludni. Szívesen visszafeküdtem volna még,de tudtam,hogy fel kell kelni,egyrészt mert volt egy pár dolgom,másrészt kopogott a szemem. Nem szószerint,hanem már annyira éhes voltam. Lassan,nyugodtan felöltöztem,miközben a kedvenc zenéim szóltak a telefonomból. Ahogy kinyitottam az ajtót megcsapta az orromat a semmivel össze nem téveszthető illat. Palacsinta. Gyors tempóba kapcsoltam és rohantam lefele a lépcsőn. A látvány ami fogadott ledöbbentett. Benen nem volt más csak egy rövidnadrág,ami látni engedte a nem mindennapi látványt. Láttam már máskor is így,szóval nem értem ez miért döbbentett meg épp most. Napbarnított bőr, szőkésbarna összevissza álló rövid haj,kidolgozott felsőtest,kell ennél több? Ja és persze egy palacsinta sütővel a kezében. Minden lány álma. Még a nutella hiányzott a kezéből és.. De várjunk csak..hiszen ő a testvérem,hogy fantáziálhatok róla? Jézusom...
-Szia Annie jól aludtál? -fordult meg egy pillanatra.
-Aha.-próbáltam nem bámulni a nagyon szexi hasát- És te? -kérdeztem vissza zavartan.
-Szintén.-szerencsére nem vette észre,hogy bámulom- Csak volt egy nagy problémám.
-Igen? Megosztod velem ezt a nagyon titkos információt?
-Hát..-gondolkozott el- még meggondolom.
Válaszul csak kinyujtottam rá a nyelvem,mire ő is rám a sajátját. Hát mit mondjak,soha nem növünk fel.
-Gondolkoztam..
-Igen? Ez nagyon meglepő,ne vagánykodj.Leült velem szembe a székre és elém tolta a nutellás palacsinták egyik felét a másikat pedig elkezdte enni ő. Érdeklődve néztem rá,kezemben a szerelmemmel.
-Szóval.. Van egy pályázat. A neve Táncolj és Nyerj. Röviden TN. A lényege az,hogy egy verseny,ami 3 fordulós,az előző lakhelyünkön rendezik és két alkalmat kell felvenni videóra a megadott időpontra,a harmadikra pedig elkell utazni. A 2. és 3. helyezet 1-1 hetes utazáson vehet részt, 6 fővel.A fődíj pedig,hogy egy világhìrű tánc csapattól nyerünk egy szerződést. Arra gondoltam, megpróbálhatnánk,már ha van kedved. Mit szólsz?-kérdezte,és a szemében őszinte érdeklődést fedesztem fel.
Ledöbbentem. Majdnem a torkomon maradt a palacsinta is. Hogy jutott eszébe ilyen és miért? Mikor várjunk csak. Hiszen ez tánc,amitől ő elég távol áll.
-Miért? Ez tánc,hiszen te nem is szereted...
-Nem mindent tudsz rólam - mosolyogva kacsintott-Na mit szólsz?
Lassan átgondoltam.
-Vágjunk bele.
CZYTASZ
Dancing with death
Dla nastolatkówEgy lány vagyok,aki látja a holtakat Chernobylban ez természetes,márha nem tud róla senki,abban a városban,ahol misztikus erők uralkodnak.Anne most kezdi szerinte a legborzasztóbb gimit.De vajon mikre derül fény? És a környezete miért ilyen fura,az...