LOUIS POV
În timp ce așteptam să facă Harry cafeaua, am văzut pe noptiera acestuia o poza in care era el cu inca cineva....probabil era tatăl lui....trebuie să fi suferit mult din cauza acestuia. În timp ce ma gândeam la trecutul acestuia, îl vad cum vine cum vine cu cafelele. Isi lipește buzele sale moi, catifelate , si parfumate de ale mele iar ochii mei fac contact cu doua cristale verzi....în care te pierdeai cu siguranță!!! ( Doamne mor...sunt înnebunită după ei..)
- Louis,trebuie să îți spun ceva!
- Ce vrei sa îmi spui Harrold?
- Pai ...știi îmi placi foarte mult și ....mă intrbam...dacă...de fapt nu, nu este momentul potrivit să îți spun asta...!
- Dar spune te rog!!!
- Ai vrea să fim mai apropiați....adică nustiu Louis ....te iubesc...!!!
" wtf ești nebun,doamne de când așteptam să îmi spună asta!! "
- Si eu te iubesc Hazza!!
Atunci am simțit cum mii de fluturi zboară prin stomacul meu..... Ne-am luat în brațe , iar buzele noastre au făcut din nou cunoștință. Simțeam cum tot corpul îmi vibra...*************
- Ești gata? Întreabă vocea cristalină a lui Harry.
- Da acum cobor.
Harry sta de o lună la mine în apartent ,părinții mei tot cu afacerile sunt si mai stau aici ca la vreo 5 ani sau mai bune de atât. Eu acum plec cu Harry la cel mai popular club de aici. De abia aștept să văd cum e..!!!********
- Harry mă auziiiii???? Mama ce zgomot e aici!!! Hai mai bine la bar să bem și noi ca băieții!!
- Hai!!!Am dat peste 50 de chat-uri peste cap eu având senzația că totul se învârte cu mine....probabil ca si Hazzy simțea tot la fel,însă spre mirarea mea nu. El era rezistent la așa ceva , vizita acest club in fiecare sâmbătă deci....
- Louis ești bine?
- Nu prea!!!
- Hai acasă !Heei scuzati-ma ca am postat așa greu. Poate nici nu citiți Dar cartea asta tot va exista. La comentarii nici nu mă mai aștept,însă totuși dacă citește cineva cartea asta rog să lase un comm cu păreri!
Kisses 😘😘😘
CITEȘTI
Be Lover....(With Harry Styles)
FanfictionLouis, un adolescent de 17 este nevoit sa se mute in America la liceu deoarece parintii lui sunt ocupati cu afacerile. Acolo se indragosteste fara sa vrea de colegul sau de banca Harry. Cum ajunge el sa faca asta si prin cate aventuri vor trece cei...