LOUIS POV.
-Hmmm...ce durere de cap groaznică....hmm...oare ce se întâmplă ??? Mă simt atât de ametit...of...stai asa, aseară am fost cu Harry la club si cred ca am băut cam mult!!... Oare unde o fi acum??
După ce termin cu monologul din capul meu,încerc să mă ridic din pat,si să merg să-mi caut partenerul. Merg la baie nu-l găsesc, merg în cealaltă cameră nu-l găsesc, oare unde o fi?
Cobor cam ametit scările care duceau spre bucătărie, să vad daca e acolo. Nici nu intru bine ca deodată se izbi de nasul meu un miros puternic de oua prăjite cu carnat ...
- Mmmm...ce bine miroase!!
- Hei te-ai trezit?! În sfârșit e opt,crdeam ca ai murit! Spune si începe să rada. Vine către mine și mă sărută pasional după care mă întreabă cu un zâmbet pervers pe buze :
- Ia zi mai vi la club??
-Hai mai Harold încetează!!
-Dar ce am început că sa încetez? Spune asta si își zdrobește buzele fine si moi de ale mele,începând un sarut mai dezordonat la început ,urmând ca mai apoi să se transforme în unul pasional, limbile noastre declarandu-si război reciproc. Mă cuprinde în brate, picioarele mele fiind în jurul bazinului sau,mâinile sale pe posteriorul meu iar a le mele cu una ii tineam ridicat tricoul ,iar cu cealaltă îl zgariam de placere pe spate in plimbări de dute-vino. Mă asează pe masa,corpurile noastre fiind lipite unul de altul.
-Hmmm...încetează Harry..ah...spun asta zi îmi bag mâinile în capul lui tragand-ul cu putere,iar capul lasand-ul pe spate ,iar el bagandu-si capul în gâtul meu.
-Harry...înceteazaaa...aahh...si încep iar să gem de placere..trebuie să mâncăm și să mergem la școală...spun asta printre dinți.
- Bine,de data asta ai scapat, dar data viitoare nu vei mai scapa!! Spune asta si isi mai izbește o dată buzele sale catifelate de a le mele....sartandu-ne așa până am rămas fără aer.*************
În sfârșit am ajuns la școală! Nu ca o asteptam, dar mna îmi era să nu cumva să întârziem cu Harold al meu cel dulce ....OMG e cel mai bun și sincer a fiu chiar nu ma gândeam vreodată în viața ca ma voi îndrăgosti de un băiat, si nu de unul oarecare ci de popularul scolii..........
Termin cu monologul din capul meu și aștept să înceapă ora.Cam atât si cap asta. Scuzati-ma dar am avut telefonul stricat si nu am mai putut posta. Știu e cam scurt dar chiar acum jum de oră am primit telu si asta a fost prim lucru pe care l-am făcut. Până săptămâna viitoare kisses :-* :-*
CITEȘTI
Be Lover....(With Harry Styles)
FanfictionLouis, un adolescent de 17 este nevoit sa se mute in America la liceu deoarece parintii lui sunt ocupati cu afacerile. Acolo se indragosteste fara sa vrea de colegul sau de banca Harry. Cum ajunge el sa faca asta si prin cate aventuri vor trece cei...