-Lou,ești gata?? Come on Lou trebuie să ne grăbim dacă nu vrei sa pierdem primele locuri la concertul 1D!!!-Off...acuma....2 minute!!
-Parca ai fi fata așa te miști! Spune asta,si începe a râde pervers...
****************
Louis POV
Nu pot să cred că am prins loc chiar lângă scena...va fi suuper.... Doamne de abia aștept să îl văd pe Zayn..e preferatul meu...aaaa mda am cam uitat să vă spun noi tocmai ne aflăm la con concertul One Direction!! E suuper...de abia aștept să înceapă...trebuie sa va spun ca eu si Hazza cântăm si noi,am avut concerte dar concert și tipi așa că ăștia nu mai găsești des...dar în fine...termin cu monologul din capul meu și mă uit către Harry să văd ce face...si ia-l pe Harry de unde nu e!! Oare unde o fi omu' asta?? Ma uit către culise si vad o mână care îmi face semn să merg acolo...puteam fi sigur că știu și am mai văzut mana aia undeva.... OMG e mâna lui Harry,dar ce face el acolo??
Harry POV
Îl văd cum se îndreaptă spre noi....îmi pare rău că nu i-am spus că eu am cântat în această trupă ,însă m-am lăsat deoarece aveam o problema mare cu gâtul și nu am mai putut continua....cat mă bucur că m-am întâlnit cu băieții mei!!
- Harry ce faci aici? Spune el stresat,când observa că era înconjurat de încă 3 priviri
- aaam buna eu sunt Louis, Louis Tomlinson!
-Buna eu sunt Naill Horan,el e Lam Payne,iar el proaspătul insuratel Zayn Malik!
Omg e Gigi si se îndreaptă către Zayn...e frumoasa,dar nu mai frumoasa de cât Louis al meu. Îl sărută pasional apoi pleacă.
- Hei Harry ce ar fi să calci din nou cu picioarele pe scenă?? Zice Zayn 😃
-Imi pare rău dar nu stiu daca mai pot....off mi-e dor de public,de scena de fani.....Dar....of.... bine voi reveni așa cum eram ,vreau !!!
-Asa te vrem!! Mai sunt 10 minute și începe să ne grăbim!*************
-Serios?? Și ce ai făcut după aia??
- I-am tras-o bine..si începe a râde cu lacrimi.Aaa mda după concert am zis să ieșim si noi ca băieții la un bar ceva,dar din câte observ Luoeh si ceilalți sau cam îmbătat....si acum rad cu toții de fosta iubita a lui Lyam...eu uitatndu-ma la ei cum rad și se distrează.... Off e atât de sexy Louis al meu...îmi vine să îl f... aici smr daca nu!!!
Louis POV
-Hei ce ar fi să vă mutați la mine? Oricum vă va fi mult mai ușor!
-Nu e o idee rea! zice Naill , ceilalți aproband din cap.
-Daca tot veni vorba,Louis ,am auzit că ai voce si ca știi sa canti. Ce ar fi să ni te alături? Vom face câteva audiții să vedem ce ști bine?Hei guys!! Cam atât și capitolul acesta! Da știu...e scurt dar na....acum a fost perioada tezelor și nu prea am avut timp. Va mulțumesc din suflet, celor ce îmi citiți cartea!! O săptămână frumoasă.... Și... Kisses 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
CITEȘTI
Be Lover....(With Harry Styles)
Fiksi PenggemarLouis, un adolescent de 17 este nevoit sa se mute in America la liceu deoarece parintii lui sunt ocupati cu afacerile. Acolo se indragosteste fara sa vrea de colegul sau de banca Harry. Cum ajunge el sa faca asta si prin cate aventuri vor trece cei...