Nu imi vine sa cred ca Vlad chiar imi da mesaj. Dar totusi nu voi lasa sa se vada entuziasmul care este destul de evident ..
- Auzi la el..
- Da.. si ce zici?
- Uite acum am ajuns acasa si ma pregateam sa mananc ceva. Tu?
Raspunde destul de greu.. Poate e ocupat.
Dupa aproximativ jumatate de ora telefonul imi vibreaza din nou.
- Pe afara. Sambata chiar mergem la film?
Nu-i vine sa creada ca accept sau nu-i vine sa creada ca a ajuns sa ma intrebe asta?!
- Nu am ce face.. deci da.
- Daaa sigur nu ai ce face. Ai treaba dar iti faci timp si pentru mine. Lasa ca stiu eu.
- Chiar nu am treaba.
- Bine , pisi. Vorbim mai spre seara ca am niste treaba :* .
Ma bag in pat si caut un film de dragoste. Incerc sa-mi ocup timpul. Pana la urma aleg sa continui de citit romanul pentru ca nu gasesc niciun film interesant.
Se pare ca timpul a trecut mult mai repede decat ma asteptam si pe cer deja au aparut stelele . Inainte de a ma aseza la geam sa privesc stelele merg pana in bucatarie sa imi fac o ciocolata calda.
Uricand scarile intorcandu-ma in camera imi aud telefonul vibrand. Sper ca e Vlad. Ma asez la geam si verific mesajul.
- Stii G-eazy?
Sincer dureaza cateva secunde pana imi aduc aminte ca vorbeste despre un cantaret. Stiu o singura melodie de la el deci se poate spune ca nu stiu prea multe.
- Am auzit de el. De ce?
- Intrebam . Asculta Runaround Sue. E faina.
Intru imediat pe Youtube sa o caut si o ascult uitandu-ma catre cer. E.. linistitoare oarecum.
- Ai dreptate, chiar e faina.
- Am dreptate mereu :> . Tu de obicei mergi pe jos? Sau cu autobuzul? Sau mai bine zis de unde iei autobuzul?
- Merg cu autobuzul mai mereu.
- Pai azi unde mergeai?
- Mai am zile in care merg cu Robert si Andrei cateva statii pentru ca nu am cu cine vorbi in autobuz.
- Singura nu poti sa o arzi? Zic si eu..
- Eh. Nu vreau sa ma plictisesc.
- Pai de acum vorbesti cu mine. Nici eu nu am prieteni. Bine.. asta doar daca vrei.
- Suna interesant.
- Te intreb si eu ceva daca imi dai voie. Am auzit ca ultimul iubit al tau a fost Bogdan..
- Continua..
- Ma gandeam ca daca ai fost cu el.. Eu as avea vreo sansa cu tine?
Okokokokokokokokokokok. Ce fac? OMG! Nu-mi vine sa cred ca mi-a spus asta. Sa-i spun ca are sau sa ocolesc? Vai. Hmm. Hai cu tupeu.
- Sincer.. ai avea.
Trec 2 minute pana imi raspunde dar mie mi se par secole.
- E perfect atunci.
Stiu ca in momentul de fata sunt mai rosie decat sangele dar se pare ca Vlad chiar vrea sa iesim.
Imi spune ca ne auzim maine , iar eu ma bag imediat la somn.
CITEȘTI
Adolescența
RomanceSe spune despre adolescenta ca este cea mai frumoasa etapa a vietii .. posibil doar din cauza ca suntem tineri cu putine responsabilitati. Dar multi uita de primele dureri, primele certuri si primele crize de identitate. Povestea asta este despre Al...