Koreye ilk adimimi atmak için heyecanlanan ben kalp atislarimi dışardan duyabiliyordum.Ailemle vedalaştiktan sonra uçağına binmemle birlikte 12 saatlik yolculugum baslamis oluyor.Gece uçuşu olduğu için genel olarak uykum geliyor ve uyuma ihtiyaci duyuyorum.Kalktığımda havanın çok güzel olduğunu görüyorum.Belkide hayatimda ilk kez bu kadar sevinmiştim.Ünüversiteyi orda okuyacağım için heyecanlıydım.Birden bire bir ses duyuyorum pilot iniş için hazırlanın diyordu.Vaktin bu kadar çabuk geçeceği aklima bile gelmezdi.Ve uçak inişe geçti.Uçaktan iniyorum ve derin bir nefes alıyorum.Hemen bir taksiye atlayıp yolla koyuluyorum.Bu arada telefonumu çikarip,arkadaşım kang jun yoon'u arıyorum.Eminim ki o da beni göreceği için eminim ki çok seviniyordur.Tabiki de buraya geleceğimden haberi yoktu. Onada supriz olacak bu buluşma.Kang jun yoon'u arayıp kapının önünde oldugumu söylüyorum ve kapinin önüne çıkıyor. Büyük bir şaşkınlıktan sonra birbirimize sariliyoruz.Uzun bir sohbetten sonra bana akşama karaokeye gitmeyi öneriyor bende onu kiramayip tamam diyorum.Akşam karaokede sıra bana geliyo ve bende söylemeye başlıyorum.Bana sesimin gerçekten iyi oldugunu söylüyor ve beni seçmelere girmem için zorluyor.Yarın en yakın tarihte olan Bighit seçmelerine katılıyorum.