omg zarazco

124 9 21
                                    


Tak na co dzień - jestem Zusia, nienormalna dziewczyna z nienormalnym życiem, ale skrywam w sobie coś, o czym wie każdy - to moja miłość do kra--
A zaraz to nie to.
W sumie to jest zupełnie odwrotnie. Moje życie jest supi(nie supi) nudne i wgl. A miłość (͡° ͜ʖ ͡°) hehe chciałabym. Chalo mam 14 lat miłość jeszcze nie dla mnie??? Wgl kto chciałby się chociaż zadawać z taką brzydką(oszczędźmy sb szczegółów) osóbką jak ja? No chyba nie ty hihihi.
Szłam sb do sql wgl trochę sb zaspałam, ale nie było tak tragicznie, bo wybiegając z domu zauważyłam... tak to ONA O N A ONAONAONA. Ale wygryw dopiero teraz zauważyłam, że mieszkam obok Kichu - królowej tombojów i omg ma takie supi czerwone włosy że omg. Szczęściuwa, że mam z nią wf (nwm kto wymyślił żeby klasa 1 miała z klasą 3 ale nie narzekam (͡° ͜ʖ ͡°)). Robi zajebiste mostki i wgl zajebiste wszystko. Nawet jej chód jest zajebisty. Andrzej Duda nawet nie wyobrażał sobie tak zajebistego dreptania po wraku tupolewa. Kurde troche sb rozpisałam.
-Gdzie się wybierasz, króliczku? - powiedziała do mnie Kichu idąc sb spokojnie
-"Króliczku"? Króliczki są mięciutkie i urocze i wgl i no nwnekdmsksk - odpowiedziałam z burakiem na twarzy i sb zwolniłam żeby cieszyć sb chwilą zajebistości u boku Kichu.

                                                             CDN KOCHANI  

Kichu x Zusia LEMON!!!1 (FANFIK STULECIA)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz