Cin Çağırma

452 6 0
                                    

garantili cin çağırma yöntemi

garantili cin çağırma yöntemi

1.

-1

beyler yazı alıntıdır. ben uğraşmadım. zaten gibseniz uğraşmam böyle şeylerle.. burdaki panpalar meraklı olduğu için paylaşıyorum. kesinlikle garantili bir yöntemdir.

Cin çağırmak isteyenlerin en güzel yöntem olarak kullandıkları bir yöntemi sizle paylaşmak istiyorum.
Eğer korkuyor ve kendinize güvenmiyorsanız hiç denemeyin. Hatta hiç denemeyin derim. Cinler hakkında ve kendinizi korumak için yeterince donanıma sahip olmadan bu tip şeyleri yapmak oldukça sakıncalıdır.

Aşağıdaki yönteme ek olarak yazmak istediklerim ise. Çağıracağınız ortam aydınlık olmasın loş ve temiz olsun.
Birde çeşitli tütsü gibi şeyler değilde soğan ve sarmısak kabuğuklarını kurutarak bulunduğunuz ortama bulun. Hatta sarmısak kabuklarının bazılarını yakarsanız daha tesirli olur.

7 kez
"Kul ûhıye ileyye ennehüstemea neferun minel cinni fekâlû innâ semi'nâ kur'ânen aceben * Yehdî iler ruşdi feâmennâ bihî velen nüşrike birabbina ehaden * Ve innehû teâlâ ceddü rabbinâ mettehaze sâhıbeten ve lâ veleden * Ve innehû kâne yekulü sefîhünâ alâllahi şetatan * Ve innâ zanennâ en len tekulel insü vel cinnü alâllahi keziben * Ve ennehû kâne ricâlün minel insi yeûzûne biricâlin minel cinni fezâdûhüm rahekan * Ve ennehüm zannû kemâ zanentüm en len yeb'asellahü ehaden * Ve ennâ lemesnes semâe fevecednâhâ müliet harasen şediyden ve şühüben * Ve ennâ künnâ nak'udü minhâ makaide lissem'ı femen yestemiıl âne yecid lehü şihâben rasaden

Bir kez
"Ahsenellahü ilâ men ahsene ileyye min ervâhil mü'minîn"

Üç kez
"ye saf dîş"

Birkez
"Bikatlamediyş"

Birkez daha
"Tezdâdu bihâ sirran ve alâ sirriküm. Esselâmü aleyküm eyyühel ervâhut tâhireti min cânnil mü'minîn."

Bunları yaptıktan sonra yanınızda bir cin olma ihtimali olmama ihtimalinden çok daha yüksektir. Gelen veya gelecek cinleri birşekilde farkedeceksiniz ama farketme ihtimali yüzde yüz değildir.
Unutmayınki cinler herzaman oyuna hazırdır. Hiç bunları yapmadan bile siz istediğiniz sürece size bulaşabilirler. Gelecek cinin iyi veya kötü olma ihtimali hiç bir zaman bilinemez.
iyi cin istemek için bazı tenkinleri ilk başta söylemeniz gerekir ama inanın bu tenkinler boştur. Onun için hiç yazma gereği bile duymadım.Siz yapmak istiyorsanız sadece içinizden iyi bir müslüman cin gelmesi için dua edin.

Not:
Cinleri geri göndermek iiçin okunacaj duada budur.
"Bismillahirrahmanirrahim. insarifû ilâ mekâniküm bârakellahü minküm ve aleyküm yâ ervâhıl ulviyetti ves süfliyyeti insarifû ilâ mevâtıniküm ve cealnâ min beyni eydiyhim sedden feağşeynâhüm fehüm lâ yübsırûn, bârakellahü minküm ve aleyküm"

Sadece Oku. (Artık Yazmaya Üşeniyorum) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin