Ahoj
Dneska tu máme Harry Potter Tag. Otázky mám z různých stránek, nebo jsem si je vymyslela.1) Nejoblíbenější kniha a film?
Knihy jsem prozatím přečetla jen tři. Kdybych to měla posoudit, tak se mi nejvíce z těch prvních tří líbila druhá (Tajemná komnata). A film? Pff...ty se mi líbí všechny. A nejvíce? asi Princ dvojí krve nebo vězeň z azkabanu? Dejme toho prince :)2) Nejneoblíbenější kniha a film?
Zase knihy jsem přečetla jen první tři a z těch je to Vězeň z azkabanu. Ačkoliv se mi film líbí, kniha moc ne. Jasně, je super, ale (prozatím) je to má nejméně oblíbená.
A film? No nemám moc ráda Ohnivý pohár a relikvie smrti 1.část. Takže...Harry Potter a relikvie smrti 1.část.3)Která část filmu nebo knihy, tě vždy rozbrečí?
Knihu ještě nedokážu posoudit, protože u těch tří mě nic nerozbrečele. Ale u filmu je toho hodně. Smrt Siriuse, Brumbála, Hedviky, Freda(nebo George? nikdy nevím), Cedrika, Smutním i za Snapa a dojem na mě zanechává, když se Harry setkává se svou rodinou díky kamenu vzkříšení.4)Kterou postavu, bys chtěla poznat?
Cedrika! Ginny, Harryho, Hermionu, Rona, Weaslyovic rodina, Alastor Moody, Brumbál, McGonagalová, Snape, Draco, Sirius, Lupin, Jamese a Lily Potterovi, Lenku, aspol...prostě všechy!5)Nejoblíbenější postava?
Hm...od malička to byla Hermiona! ale mám taky ráda Cedrica, ikdyž se tam objevuje(ve filmu) jen nakrátko.6)Koho by sis chtěla zahrát?
Hmm....Tak to je těžké. Tak Hermionu, Lenku(střelenku), Ginny...prostě plno takových těch hlavnějších postav.7)Tvůj patron?
Sova! Miluju sovy. Jsou nádherné ❤8)Kámen vzkříšení, neviditelný plášť nebo bezová hůlka?
Chtěla jsem neviditelná plášť, ale když se zamyslím tak to je kámen vzkříšení. Je tu jedna osoba, kterou bych chtěla ještě jednou vidět a zeptat se ho jak se má...9)Která kolej?
Chtěla bych být v Nebelvíru(samosebou) nebo ve Zmijozelu :) muhaha :D10)Na jaké pozici, bys chtěla být ve famfrpálu?
Chytač11)Nejoblíbenější předmět?
To bude asi...obrana proti černé magii, lektvary, přeměňování...obrana proto černé magii.12) Bradavice, Kruval nebo Krásnohůlky?
Krásnohůlky! tam bych chtěla...ale jinak Bradavice :) ty jsou nej13)Přidala by ses na stranu zla?
Ne! Sory Lorde Voldemorte, ale ne...radší mě zabij..14) Oblíbené kouzlo?
Ridiculous, Expecto Patronum, Lumos...je jich hodně15)Oblíbený profesor?
Lupin16) nejméně oblíbený profesor?
Dolores Umbridgeová17)členka fénixova řádu nebo smrtijedka?
členka Fénixova řádu18)Přihlásila by ses do Ohnivého poháru?
Ne.19)Přišel ti dopis ze školy čar a kouzel v Bradavicích?
ANO! OK...NE! bohužel :(20)Co by si navštívila jako první v Prasinkách?
Šla bych k třem košťatům na máslový ležákToť vše!
Bye!
ČTEŠ
Pacicka - Information book
RandomPokud znát mě více chcete, zde se o mně a o mých knihách a novinkách dozvíte vše, co budete chtít. Upozorňuji, že starší tagy nebo informace už mohou býti neplatné!