Rok na Wattpadu!

19 4 0
                                    

Ahoj :) Dneska je to přesně rok, kdy jsem narazila na Wattpad. Je to přesně rok mé tvorby a objevení mé záliby. Rok, co se s vámi dělím o své myšlenky a mou fantazii.

Watttpad mi do života přinesl opravdu hodně. Ne jen, že jsem se maličko zlepšila v gramatice, ale přiměl mě k čtení a psaní a objevila jsem něco, co mě opravdu baví. Na Wattpadu jsem každý den a stále vymýšlím nové příběhy, s kterými bych se s vámi chtěla podělit.

Na začátku tohoto úžasného roku jsem byla velice zbrklá a nerozvážná. Psala jsem naprosté kraviny (a pár z nich jsou stále zveřejněny) a byla jsem jen malá holka, co četla a kladně hodnotila všechno. Pravda je, že jsem se hned po prvním měsíci začala brzdit.

Věřím, že jsem za celý rok zapracovala a že mé novější příběhy a já samotná, jsem mnohem lepší a má tvorba se stále zdokonaluje.

29. leden nebude jen den, kdy jsem našla tuhle appku, ale taky den, kdy započala další éra mého života a doufám, že tady budu i příští rok a že proběhne ještě lépe než tento.

Největší potěšení tadym jste byli VY! Jsem nesmírně ráda, za všechny, kteří mě podporovali a za pouhý rok jsem dosáhla skvělých výsledků. Možná se zdá, že 140 sledovatelů je za ten rok málo, ale pro mě je to něco neuvěřitelného a úžasného. Chtěla bych všem poděkovat. Všem, kteří mě podpořili a umožnili mi zůčastnit se různých zkušeností. Doufám, že rok 2017 zde stále budete se mnou a já doufám, že se posunu v žebříčku dál a budu se stále přibližovat k mému snu...

¨Vzhledem k tomu, že jsem strašně citlivé stvoření a chce se mi brečet, tohle ukončím...

Všem děkuji, ať už mým čtenářům, sledovatelům, kamarádům, rodině, tak i spisovatelům, díky nímž jsem četla spoustu jejich děl a díky tomu jsem měla nápady.

Napsala jsem opravdu hodně knih a ani jsem tomu nevěřila, že se skoro každá dočkala konce.

Napsala jsem ale hodně příběhů, které už nikdy nikdo neuvidí, ani já sama a je mi to líto...

Doufám, že dalí rok tady, mi do života přinese jen samou radost a vykouzlí mi úsměvy na tváři :)

Bezva, teď myslím na školu....taky se vám tam nechce? :D

Pacicka


Pacicka - Information bookKde žijí příběhy. Začni objevovat