SLAVNOSTNĚ PŘÍSAHÁM, ŽE JSEM PŘIPRAVENA KE KAŽDÉ ŠPATNOSTI!
Ahoj! Dneska jelikož mě nuda sžírá od paty po uši, tak jsem se rozhodla aktualizovat HP Tag. Můžete se nejdříve podívat na ten první psaný před rokem a pak až se vraťte sem...
HOTOVO? Dobrá tedy. Tak určitě si říkáte, že je to už dávno minulost a zajímají vás novinky, tak jdeme na to a těšte se...
(Otázky, které jsem minule vzala z všeho možného jsou stále stejné ;))
1* Nejoblíbenější kniha a film?
Hm, tak....knihy jsem četla v létě, takže si musím zavzpomínat.
Miluju všechny a předemnou tu zrovna leží Vězeň z Azkabanu.
Ale asi to bude Princ dvojí krve, jak kniha, tak i film, protože u toho jsem se opravdu hodně nasmála ♡2* Nejneoblíbenější kniha a film?
Film jednoznačně Relikvie 1. Část. Ten mám ráda ze všech nejméně. A kniha....to opravdu netuším. Asi vězeň z Azkabanu nebo Ohnivý pohár. Možná Fénixův řád? Netuším :D tak dáme jako minule toho Vězně...3* Která část z filmu nebo knihy tě vždy rozbrečí?
Fíha! Smrt Freda :(( u knihy jsem brečela nejméně deset minut. Taky Siriuse (u filmu hrůza...) a vlastně je tam toho hodně. Taky když se Harry setkal se svou rodinu atd...4*Kterou postavu bys chtěla poznat?
Cedrika, Siriuse, Ginny, dvojčata, Draca, Trio, Lenku, Scorpiuse (nechtěla jsem sem dávat i Prokleté dítě ale co už)......VŠECHNY! Hlavně Poberty ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡5* Nejoblíbenější postava?
Hermiona, v knize hlavně Ginny, Sirius a James, Fred..... je jich hodně :D :)6* Koho by sis chtěla zahrát?
Kohokoliv, klidně i vedlejší postavy, hlavně že bych tam byla :D Ale asi Hermionu nebo Lenku. Hodně se s nimi ztotožňuji až na to že nejsem tak chytrá :( :D7* Tvůj patron?
Podle Pottermore to je bílý kůň a Basset Hound. Podle mě by to měla být sova nebo třeba vlk ♡♡♡8* Bezová hůlka, Kámen vzkříšení nebo neviditelný plášť?
Hůlka je mi k ničemu. Po moci netoužím. Plášť by byl skvělý, ale kámen vzkříšení! Je tu plno osob, které bych znovu chtěla vidět ♡9*Která kolej?
Jsem v Nebelvíru 🦁❤10*Na jaké pozici bys chtěla být ve Famrpálu?
Ono je to asi takhle. Nejsem sportovně nadaná, takže by mě asi nevzali. Když už tak by mě postavili do brány :DD ale chtěla bych být chytač. Dokonce mám i mikinu kde jsem označena za nebelvírského chytače :))11*Nejoblíbenější předmět?
OPČM, lektvary a přeměňování. Možná i Dějiny čar a kouzel ale teď asi ne, jelikož kvůli naší učitelky mě historie nudí...12* Bradavice, Kruval nebo Krásnohůlky?
BRADAVICE ♡♡♡13* Přidala by ses na stranu zla?
Ne. Možná ano, ale pravděpodobně ne ;)14*Oblíbené kouzlo?
Expecto Patronum, Wingardium Leviosa, Alohomora...a takové to, co vás pověsí za kotník hlavou dolů jen si nemůžu vzpomenout na jméno 😅15*Oblíbený profesor?
Samozřejmě Lupin. Ten je best!16*Nejméně oblíbený profesor?
Já nevím! Snape?! NE!
DOLORES UMBRIDGEOVÁ!!!!!!17*Členka Fénixova řádu nebo Smrtijedka?
Fénixův řád18* Přihlásila by ses do Ohnivého poháru?
Je to dobrá zkušenost a příležotost, ale radši budu divákem ;)19*přišel ti dopis ze školy čar a kouzel v Bradavicích?
Zrovna sedím v Komnatě nejvyšší potřeby, tak co myslíte? 😉😊20*Co by jsi navštívila jako první v Prasinkách?
Máslový ležák u Třech košťat ;)TO JE VŠE!
Snad se líbilo!
Taguji všechny, kdo si tag budou chtít zkusit a budu ráda, když mi napíšete vaše odpovědi ;*
Pacicka
NEPLECHA UKONČENA!
ČTEŠ
Pacicka - Information book
RandomPokud znát mě více chcete, zde se o mně a o mých knihách a novinkách dozvíte vše, co budete chtít. Upozorňuji, že starší tagy nebo informace už mohou býti neplatné!