Multimedyamızda güzeller güzeli Özgemiz var :))
Keyifli okumalar:))
"Özge"
"Anne biraz daha uyuyım ne olur"
"Okula geç kalıcaksın hadi kalk"
"Ben bu gün okula gitmicem"
"İyi peki gitme"
Oha nasıl olurda annem bana hemen gitme dedi. Kesin kafasını bir yere çarptı.Yüzümde ıslaklık hissetmiştim. Lanet olsun annem yüzüme su atıyor. Ben dedim hemen öyle izin vermez. Hasta olduğumda okula gönderen kadın şimdimi beni okula göndermeyecek?.
"ANNE HER YERİM ISLANDI YA"
"ÖZGE 5 DAKİKA İÇERİSİNDE KAHVALTIDA OLUCAKSIN"
" Tamam anne kızma ben hemen geliyorum" dedim yoksa bu kadın beni bıçaklıyacaktı.Yatağımdan kalktığım gibi banyoma attım kendimi. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyomdan çıktım. Dolabımdan okulun formasını alıp giydim.
Aşağıya indiğimde annem ve babam kahvaltı ediyordu.
"Günaydın"
"Günaydın kızım" dedi babam
"Hadi Özge çabuk et kahvaltını"
"Tamam anne" dedim. İnsan bir günaydın derdi."Hadi kızım ben çıkıyorum" diye seslendi annem.
"Tamam anne geliyorum." deyip ayakkabılarımı giydim ve annemin arkasından çıktım.Okula vardığımda annemle vedalaşıp sınıfın yolunu tuttum. Sınıfa girdiğimde Batu, Irmak ve Emre üçü ile anasınıfından beri kardeş gibiyiz yediğimiz içtiğimiz asla ayrı gitmez.
"Günaydınn" dedim sırıtarak
"Günaydın prenses" dedi Batu
"Günaydın" dedi Emre ve Irmakta
Yanlarına gidip oturdum.İlk dersiniz Tarihti lanet olsun ya en gıcık olduğum hoca. Abi ben sayısalcıyım ya.
Tarih hocası derse girmişti ve bana bir asır gibi gelen bir zaman diliminden sonra dersimiz bitmişti.
"Kanka kantine inelimmi?" dedi Irmak
"Tamam kanka" dedim.Kantine geldiğimizde ben bir tane ıce-tea aldım. Irmak ise bir tane tost aldı.
Masalardan birine oturduğumuz da yanımızdan geçen iki kız dedikodu yapıyorlardı.
"Ayyy okula yeni gelen çocuğu gördün mü?" dedi sarışın olan.
"Evettt çok tatlıydı abi çocuk bildiğin meteor" dedi bir diğeri.Acaba bu kadar yakışıklı bir çocuk kimdi ve adı neydi. Amaan neyse ney. Bana ne sonuçta.
"Kanka duydun mu?" dedi Irmak bana dönerek.
"Neyi kanka duydun mu?"
"Kızım mal mısın okula yeni çocuk gelmiş ve bizim haberimiz yok"
"Eee yani sana ne kızım elalemin çocuğundan" dedim Irmağa.
Irmakta içinden söylene söylene önüne döndü.Gerçekten bu yeni çocuk kimdi???
Allahım çok merak ettim bu kızlar bile bahsediyorlarsa demekki yakışıklıydı....Not: Okuduğunuz için teşekkürler oylama ve yorumu unutmayın seviliyorsunuz Hee bu arada SEN YOKKEN kitabımı sildim herkese duyurulur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZÜM
Romanceİnsan sevilmeyi değer verilmeyi ister her zaman işte bu hikayede ilk başta birbirlerinden hoşlanmayan sonradan aşka dönüşen duygular ama onların o filmlerdeki gibi bir aşkları olmamıştı. Zaten sonlarıda öyle...