Multimedyada: Yeni çocuğumuz var.Keyifli okumalar
Eve gelmiştim. Şuan yatağıma yatmış yeni çocuk kim diye hayel ediyordum. Gerçekten ben bu çocuğu çok merak etmiştim. Neden merak etiğimide çözemiyordum banane yeni çocuktan!
"Özgeee" dedi annem
"Efendim anne" dedim bende
"Hadi kızım ben çıkıyorum"
"Tamam geliyorum" dedim. Ayakkabılarımı giyip annemin arkasından çıktım dışarı.Şuan kimya dersindeydik. Kimya dersine bayılıyordum. Hocanın sözünü bölen kapı sesi oldu.
"Gel!" dedi hoca. İçeriye giren nöbetçi öğrenciydi.
"Dersinizi böldüğüm için özür dilerim tenefüs zilinden sonra herkes konferans salonuna" dedi ve dışarı çıktı nöbetçi.Tenefüs zili çalmıştı. Bizde Irmak,ben, Batu, Emre langert oynamaya çıkıyorduk ki tanımadığım ultra yakışıklı ve sempatik bir çocuk bana çapmıştı ve az daha Batu tutmasa yere düşücektim.
"Yavaş olsana biraz." dedi bana yüzüsüz ya öküz!
"Asıl sen ol gel bana çarp sonra biraz yavaş olsana de" dedim çemkirerek.
"Ya bi git kızım zaten acalem var"
"Aaaa salağa bak sen ben mi tutuyorum seni" dedim.
"Salak filan ayıp oluyor" dedi sinirli sinirli.
"Adın ne bilmiyorum ama hadi kardeşim yoluna bu kızla uğraşma" dedi Batu. Yürü be Batu koru beni. Batunu lafından sonra çocuk çekip gitti.Bizde zil çalınca konferans salonuna gittik. Öğrenciler konferans salonuna girdiğinde okul müdürü Murat hoca kürsüye geçip konuşmaya başladı.
"Çocuklar sizi buraya toplamamın sebebi haftaya Futbol takımımızın maçı var ve öncesinde yapacağımız TUNA Koleji ile tanışma partimiz var."
Allahım ya bu Öküz tam arkama oturmuş.
"Yer ve zaman telefonlarınıza gelecektir." dedi Murat hoca ve kürsüden indi.Eve gelmiştim. Lanet olsun ki bu sabahki Öküz hiç ama hiç aklımdan çıkmıyordu. Neden aklımdan çıkmıyordu onuda anlamıyorum am neyse.
Acaba yeni gelen çocuk mu? Eğer yeni gelen çocuksa çok yakışıklı bir çocuktu.
Düşüncelerimi bölen telefonumun melodisiydi. Komedinden telefonumu alıdım. Mesaj atan Irmaktı.
Gönderen:Irmağım
Naber kanka.Gönderilen: Irmağım
İyi kanka sen.Gönderen: Irmağım
Kanka ya balo için kıyafet almaya yarın gidelim mi?Gönderilen: Irmağım
Olur canım neyse ben uyucam baysGönderen: Irmağım
Tamam iyi geceler ❤Telefonumu komedinimi koyduktan sonra uyukunun kollarına bıraktım kendimi.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZÜM
Roman d'amourİnsan sevilmeyi değer verilmeyi ister her zaman işte bu hikayede ilk başta birbirlerinden hoşlanmayan sonradan aşka dönüşen duygular ama onların o filmlerdeki gibi bir aşkları olmamıştı. Zaten sonlarıda öyle...