KURUL TOPLANDI

42 4 0
                                    

Evet arkadaşlar grubun hemen dağılmasını gozleyenler var ve bu disiplin kurulunun bir araya gelmesi bazı nursuzlar için bir fırsat niteliği taşıyor .Bakalım o iş onların zannettiği gibi mi olucak yoksa hevesleri kursaklarinda mi kalacak??
...............

..

.

A hocası; (müdüre seslenir)- hocam malum toplandik bu toplanma boşa gitmesin atalım şunları okuldan fazla olmaya başladılar zatennn!

Mudur: biraz bekleyin hocam malum diğerleri de burda sadece sizin fikrinizle olmaz bu işler ( der ve şiddetle kaşıni kaldırır😡)

B hocası: müdür bey haklı ! Hocam sizin belli ki başka yerde yaralarıniz var bu grupla ilgili ama lütfen konuyu buraya taşımayın ayıp oluyor.

A hocası: AA nedenmiş canım sen bir de İngilizce öğretmeni olacaksın hangi ülkede biraktin asaletini ayol?(kendince espri yaptığını sanar ayy yazık o da öyle seviniyor diyelim bunu burda gülünc bir sekilde bırakalım ki yazık olmasin😂😂)

B:hocası (vee cevap gelir!..)- yok tatlım ahahha Amerikanlar öyle yapmıyor resmen asiller senin buralarda hiç olamadığın kadar😉

A hocası: (Bu bana espri mi yaptı beni mi gömdü düşüncesi ile kıvranırken umarsızca kahkaha atar yaranacakya hanı😁)

C hocası:(disiplin kurulu için gelmiş bir edebiyat öğretmenidir ahh canım kendi halinde sarışın kıvırcık bir hoca ama öğrencilerini çok sever özellikle de bizim dramatik çete dediğimiz grubu)
- bizim gençler biraz serserilik yapmışlar malum gençler onlari n deli çağları ama onların bir daha bunu yapmayacaklarina dair ben kefilim

A hocası : ( ordan hemen atlar ! 'Mirkoppp kadın misali')
-AA olmaz canım öyle şey olur mu hayır kabul etmiyorum yoook yok işte ille de disiplin aaaah bunlara az bile hem!!!

B hocasi: ya bilemedim valla şimdi c hocasının dediği mantıklı gelmiyor değil..

D hocasi: (Alın işte bir tane daha kendi halinde hoca  sizeee😉
Matematik hocasıdır gruptan kulhyun un götürdüğü tüm matematik sorularına mükemmel cevaplar veren 9.sınıfların dersine girerken Allah canımı alsın diye derse giren ve bu konuda dibine kadar haklı olan %100 harikulade bir hoca işte😇
- disiplin kurulunun başkanı olarak dusuncem uyarı cezası yönünde bazı hocalar var aranızda ve onlar durumdan çıkar elde etmeye çalışıyorlar ama çalışmasınlar !!!

A hocası: peki hocam öyle olsun bakalım😈😈

B hocası: öğrencileri odaya çağıralım da söyleyelim onları da sorgulayalim

C hocası : evet evet haklisiniz.

A hocası : Ama onların velilerinin de çağrılması lazım!

D hocası: Çağrıldı zaten birazdan burda olurlar!

(Odaya grup dram cagrilir😂 not:: adamlar hala filmlerdeki sahnelerdeki geliş şekliyle yani havalı giriş yaparlar grup şekil😂😂😂)

ÖNEMLİ GELİŞME! GRUP OKUL TARAFİNDAN HATTA TÜM ŞEHİRDE TANİNAN FENOMEN BİR GRUP OLDUGU İCİN DİSİPLİN TOPLANTİSİ BOYUNCA GRUBUN SEVENLERİ KARARİ OGRENMEK İCİN OKULUN BAHCESİNDE BİRİKİRLER HATTA BAZİLARİ PROTESTO BİLE YAPMAYA ÇALIŞIR >adamlar Seviliyo abi yaaa<

Grubun velileri de gelir(şimdi işler kızıştı)

Bakalım hayatlar nolacak diğer bolume geç de öğren dostum onu da ben mi soyliyim😂😇 yorum yap ~oy ver ~ oku okuyan herkes qalp ben ..

WE ARE ONEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin