3 5 6 ! GRUP H@Z¡R !!!

53 4 6
                                    

Yine anormal bir başlık ve bennnnn
Aman genco beni deli neyim sanmayin amacımız sizleri saçma sapan başlıklarla delirtmek benim işim . tamam yani onu kabul ediyommmmm.Deli bdokyungsoo ben olurum .Ya umarım yazdığım bölümlerden zevk aliyorsunuzdur.Biraz geç yazıyorum ama malum biz de üniversite sınavına hazırlanan eziklerdeniz.Ya gene mi sınav taraftarlariyiz.Uzatmadan sizi çarşıya çıkaracağım bölüme geçmek istiyorum.Bizim grup şimdiden uyanmıştır gelin bi göz atalım.Hadiii gencoooo fallow meee!!!!!

(Gruptaki herkes alarmlarinin çalmasıyla uyanır)

Sehunep:
(alarmı çalar>alarmindaki şarkı you're handsome adında bir şarkıdır<illa kendini ovdurecek ya hani telefonuna bile sen yakışıklısın dedittiriyo her sabah, biz bu gibilere kro diyoz her neyse; alarmla  uyanir)

Ahhh geç kalmam inşaallah .O bir şey değil her gün bi önceki günden fazla uyursam göz altlam şişer ve çabuk kırışırım kızlar da bakmaz sonra ahhh ahh neyse ki tam zamanında kalkmişim..Gidip kiyafetlerimi seçiyim .Hangi gömleğimi giysem acabaaaaa. #mesela mavi olabilir# .Yok ya koyu mavi olmasın.Hah işte açık mavi olabilir.Ya da vazgeçtim lacivert gömlek rengimi daha çok açtı.Altına da kot pantolon giydik mi tamamdir.Açık kot olsun .Vazcaydim yırtık kot daha çekici gosteriyo beni kızlar ona daha çok bakar çarşıda hem tüm gözler uzerimde olsun canimm .Gömleğin ilk iki düğmesini de açık birakiyim ki gogus dekoltesi olsun.Köprücük kemiğinin gözükmesi şart. Saçlara da bir fön attık mi ardından da yana yatirdik mi tamam.şurda da K16 bir parfumum olcakti.(tabiki de parfümü boşaltır sanki düğüne gidiyo ha düğüne gitse anlarım da bu düğüne damat niyetine katilircasina hazırlanıyor sankim)UFF amma yakışıklı oldum haa .Ne diyorsam ben de sanki her zaman yakisikliyim sonucta.(yaw he he😇)Kızlar hasta olucak lan banaa uff meteor gibi çocuğum yeminle😁😁😁

Beydabak:(alarmı çalar>alarmindaki şarkı rabbave şarkısıdır. Tam bir Hint şarkısı emin olun beydabak onu çok seviyor😇😂)beydabak uyanir .Çalar saatine bir güzel sopa atar.çünkü erken kalkmayi sevmez.)

Uff şu Sehunep i dovecem yaa erkenden kaldırdı bizi çarşı da çarşı hep kızlara bakacam diye gidiyo çarşıya serseri.Neyse bir kenefe gidiyim de işeyim.😂(aynaya bakar yüzünü yıkar.tuvaletini nasıl yaptığını da anlatmiyim isterseniz onu da siz bi zahmet bilin gencoo😁😁)Ohh missss annem menemen yapmış valla.(mutfağa doğru uçar.Adam bildiğin aç)gidiyim de ustumu giyiyim.Şu siyah tişörtle kot pantolon yeni yıkanmış herhalde bi onlar temiz en iyisi onları giyiyim.Sacim zaten kalktığım haliyle iyi duruyo,en iyisi onu ellemiyim.Tamam hazırım.

Sefoyeol:(alarmı çalar>şarkı Dang Dang Dang şarkısıdır o da bu şarkı da baya kopar.Bu şarkıyla uyandığında daha enerjik hissettiğini düşünür hatta başta paylaştığım şarkıdır kendisi dinleyin ve siz de kopunn yuppiiii<uyanir ve yataktan zıplayarak alarmdaki Şarkıya eşlik eder)turuva turuva turuvaaaa heyyyy deng deng denggg Ahahahaahhahahah .Vay be yine koptum.gomlegimi giyiyim.Pantalonum da tamamdir.Dislerimi fircaliyim.Biraz daha müzik dinleyim de giderim.(adam enerjik)

Do:(alarmı çalar >alarmdaki şarkı boyfriend sarkisidir.Bu şarkıyı söylemeyi çok sever o yüzden bunu tercih etmiştir<uyanir ve şarkının sözlerini mırıldanır ,şarkı sözlerini mirildanmayi çok mi çok sever,sonra yüzünü yikamaya gider E ardından kahvaltı yapar.Aklına kulhyun u da arayıp çarşıya çağırmak gelir.

Do arıyor...

Kulhyun un telefonu çalıyor(zil sesi; No other)

Kulhyun açıyor..

- efendim
-selam
- selam do,bisey mi oldu?
- Yoo sadece Bizimkilerle bugün çarşıya gidicez sen de gelsen diycektim
- aslında ben de sizi özledim başınıza gelenleri de duydum çok üzüldüm ,dusunmem lazım hem bizimkiler de ister mi ki??
- yaa onlari ben hallederiz geliyorsun o zaman
- tamam yeri ve zamanı mesaj at geliyorum
- tamam karşim hadi gorusenze
- bays

Do telefonu kapattı..
Kulhyun sevindi..(🙆🙆🙆)yesss

Kulhyun:hazırlanıyim bari.Ne giysem ki!?Şurda kot ceket olacaktı içine de beyaz tisortumu altima siyah patalonumu ayakkabı olarak da beyaz ayakkabimi giyiyim.Bileklikle saatini de taktigim zaman hazırım.

Kaı:(alarmı çalar >şarkısı overdose dur.O bu şarkıyla normal dozunun ustune bir gün yaşayacağını ve böylelikle gününün iyi geçeceğine inanır<kai uyanir.50 balfix,100 şinav çeker.Ardından 5 yumurta ile iki ekmeği kahvaltı olarak yer.Protein tozundan çay kaşığı kadar yer.Portakal suyu sıkar ve içer.Duş alır.Ustunu giyer )kare desenli tişört iyi bence altına da kot şort iyi gider.Bacaklarımin güneşe ihtiyacı var.Şapkami da yanıma alayim.Sırt çantamı da unutmayayim.Gidebilirim artık hazırım.

Baek:(alarmı çalar>şarkısı wiggle wiggle dır .O bu şarkıyla güne kıvrak bir şekilde ve dansın en güzel manevralariyla uyandığını dusunur.<uyanir ve kalçasiyla mükemmel dans hareketleri yapar o tam bir dansçı gibi gozukuyordur.sonra yemek yer ve akşamdan hazırladığı kıyafetlerini giyer)
Evvettttt.Bir iki üç....Mavi tişörtumu giydim de sanki bisey eksik.Buldum üstüne de gömleği giymek lazım.Kit pantalonum da altına amma yakıştı haa .Çok cıks oldum bee.Gidiyim de bizimkileri daha fazla bekletmeyeyim..

Evet arkadaşlar hepsi birbirinden yakışıklı olan bu oğlanları kimselere kalmadan ben ele geciriyorum.Emin olun hepsi benim kontrolum altında ancak Sehunep için söz veremiycem😙😋😜onu tutabilene Aşk olsun..😂😂  Bu arada dikkat ettiyseniz en uzun surede hazirlanan sehuneptir.Bu durum yoruma acikti.Soz konusu yakisikli sehunep ahhaha .Diğer bolumde çarşıda gezmeye basliycaklar...bekleyin ve gorunnn😁😁

WE ARE ONEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin