Evett. nerde kalmıştık.. En son kafa göz bırakmamıştı çılgın grup..
Daha sonrasına gelecek olursak olaylar şöyle devam ediyor.A hocası: gençler durun ya sakin olun bu ne şiddet bu ne celal??
Beyd: hocam ben bunları mahvederim karışmayin!!
A hocasi: ne demek karışma gel bakiyim sen şöyle gel !! Mudurun yanına bi gidelim seninle karşı çıkmak ne orda öğrenirsin!!!
Do: hocam beydabak i ellemeyin durun hocam
Sefoyeol: hocam asıl onları bırakın!
> beni goturun<Merkai: hocam en çok ben dövdum karşı tarafı alın beni hocam!
Baek: hocam kafa göz bırakmadim beni alın hocam!
Kulhuyun: hocam siz onlara bakmayın benim fikrimdi bu kavga işi!
Sehunep: Hocam tamamen ben planladim bu kavgayı siz bırakın onları beni goturun !!
A hocası: yeter be yeter amma tantana yaptınız! Şu yaptığınıza bi bakın çocukların yüzünde hal kalmamış nasıl vurduysaniz! Bir de gelmiş beşinci boyut yapıyorlar burda yok beni alın yok al beni gel al!!!
Sizin hepinizi disipline vermek şart oldu.Siz şimdi görürsünüz!Eş**k S*pa**rı.Do: hocam ne olur onları ellemeyin olay benim etrafımda gerçekleşti benim yüzümden! Lütfen hocam yanacaksa benim başım yansın lütfen size yalvarıyorum!
A hocası : Geç artık o ayakları sizinle ugrasamam artık ! Hepiniz bittiniz!!!
Merkai: ( kızgın 😈) hocam biz size ne yaptık!? Karşı tarafın hiç mi suçu yok ! Onları niye almiyorsunuz??
Tam o sırada mudur olayın geçtiği yere doğru gelir tek kaşı kalkmış bir şekildedir! İnanılmaz derecede urkutucu duruyordur.Zaten okul komple ondan it gibi korkuyordur(tabiki de hocalar hariç canım siz de içiniz fesat😁)
Grup bu esnada daha da gerilmiştir özellikle do ; çünkü bütün olayların onun yüzünden oldugunu dusunuyor grubun dağılmasından korkuyor(EK BİLGİ; GRUP DAHA ONCE BENZER OLAYLAR YASAMİSDİR VE DAHA ÖNCEDEN MUDURUN KARŞISİNA CİKMİSLARDİR MUDUR İSE ONLARA "BİR DAHA SİZİ BİR VUKUATLA DAHA YANİMDA GORURSEM GOZUNUZUN YASİNA BAKMAM SİZİ YOK EDERİM BU OKULDAN "DEMİŞTİR)
B hocası: ne oldu ya bu gençlerin halı ney! Suratları kan içinde siz mi yaptıniz bunların suratlarini böyle hah!Ben sizi bu kadar da kustah bilmezdim...yazıklar olsun emeklerime.
Beyd: hocam bari siz öyle demeyin!Hakkınızı helal edin hocam😥
Mudur: hadi hocam alın şunları da odama getiri. İşlerini halledelim hepsinin velilerine haber verin bu arada gelsinler bir an önce.
B hocası: tamam hocam hemen
Grup:: ne olursa olsun sonuna kadar kardeş kalıcaz kimse kendini suçlu hissetmesin !!!
Do: beni affedin!!
Grup:( do hariç) sacmalamadan üzülsene böyle hiç çekilmez oluyon!😉
Do: ya ben nasıl arkadaşlar dostlar edinmisim böyle ya kardeşlerim benim iyiki varsiniz lan gelin lan buraya hoca gormeden sarilalim.. O değil de analarımız babalarımız bizi kulaklarimizdan tavana asacak bu sefer kesin 😂
Beyd: o da bisey mi babam beni arabanın önüne geçirir ustume arabayı sürer asfalta halı kilim yapar!!
Sefoyeol: valla babam beni bunun ustume herhalde Suudi Arabistan a çalışmaya bile gönderir😕😕😂
Sehunep: benimkiler beni güneşin alnına bırakırlar orda cildim falan mahvolur al gitti güzelim cilt daha hiç kimse bakmaz bana(hatunsuz kalacam,çocuklarım çirkin olacak valla😁😂)
Do: benimkiler de bana 80 günde devri şehir yaptırırlar annem oklavayla babam kayışla tüm şehri gezdirir maksat gezmek işte😉😂
Grup: neyse hadi sessiz olalım mudur şekilsiz şekilsiz bakıyor bizee
A hocası: şunlara bak ! YÜZSÜZLER!!!Bir de utanmadan burda oturmuş muhabbet ediyorlar.hişşt aloo burası kahvehane değil heyy kime diyorumm ( ayağa kalkar ve merkai ile do nun kulağını çeker Beydabak a bir tokat atar😈😈😈)
Merkai ve do sessiz kalsa da Beydabak sessiz kalamaz!
Sesini yükselterek " sizi bu durumu kullanıyorsunuz belli oldu ama bu işin bir sonu var emin olun hocam " der..A hocası: benim bildiğimi bi tek son var o da bu grubun SON u
( ifrit bir kahkaha atar rezil gülmeyi de beceremez iyyy😂😈)B hocası :hocam çocuklar haklı ayıp oluyor hem bu arada aramızda kalsın da öyle bir oturuyorsunuz ki camasiriniz bile gözüküyor resmen uyariyim dedim de😳
A hocası : hmmm.. Gordugun yerler güzel miydi bari?😁😁
B hocası: ( AKLİNDAN GEÇENLER;; İYY MİKROP MUDUR NEDİR TERBİYESİZ UKELA HOCALIĞINDAN UTAN Bİ DE OKUMUŞ OLACAK SENİ BİZİM ORALARA ALMAZLAR AHLAKSİZ NURSUZ)
(Gerçekte söyledikleri);; ne münasebet canım ben uyariyim dedim sadece!
A hocası: Belli ki hoşuna gitti şekerim neyse bosverdim
B hocası: ( içinden belli belli baya bi boşvermişsin)
Tam o sırada mudur sesli sessizliği bozar ve evet gelelim bu haylazlara der bunların tasdiknamesini verelim diyorum onun için disiplin kurulunu yarın hemen toplayabiliriz.Sizler de sahitsiniz malum olaya onun için yarın sizin oylariniz çok önemli iyu karar verin sayın hocalarim....der
A hocası: ona hiç şüpheniz olmasın mudur bey!!( diyerek igreltik bir kahkaha atar😬)
B hocası: Emin olun her şeyi dusunup tartarak kararimi vericem😢
Evet arkadaşlar bizimkilerin başı beladan eksik olmuyor hatta grup için şöyle bir fikrim var bence grubun adı grup dram olmalı😂
Bakalım ilerleyen bölümlerde neler olucak bu durumdan siyrilabilecekler mi yoksaa..İlerleyen bölümleri geç yazarsam bilin ki gicikligina ahah😇😉😘