#1

396 14 2
                                    

Azi m-am trezit de vreme deoarece e prima zi de scoala...rectific.... e prima zi la noua scoala.M'am mutat acum o saptamana cu mătuşa, de ce nu cu parintii?...pai ei au plecat din tara fara sa imi spuna nimic.Ciudat,nu?...
Revenind,e prima zi de scoala si nu vreau sa intarzii.Asa ca mi'am luat repede blugii pe mine,un tricou cu BMTH si in picioare tenesi,parul l'am lasat desfacut.Mi'am luat restul lucrurilor pt scoala si dusa am fost.nu a durat mult pt ca stau chiar langa scoala.
Aaaa,cu graba asta am uitat sa ma si prezint.Sunt Miruna,dar toti imi spun Mira,am 16 ani,sunt blonda,ochii albaştrii si port ochelari,sunt in clasa a X a.
Revenind.Am ajuns in curtea scolii unde erau o gramada de elevi...curve,populari,tocilari,sportivi,cei normali....
Cum ma uitam la elevi am dat peste cineva si Mi'am scapat geanta.
-SCUZE,nu am vrut.
-NU e nimic, eu nu am fost atenta pe unde mergeam.
-Scuze inca o data,ne mai vedem...ăăăă...
-Mira.
-ok,bye Mira.
Dupa ce a plecat am intrat in clasa care era chiar prima clasa ,acolo erau toti si nu m'au observat asa ca m-am pus in ultima banca de langa geam.mi'am pus castile in urechi si am inceput sa ma uit pe geam pana cand a intrat diriga in clasa.
-BUNA ziua, copii!
- Buna ziua!
- Anul asta aveti o colega noua,domnisoara vino sa te prezinti.
Merg in fata clasei unde ii vedeam pe toti,majoritatea pareau niste fitosi,dar nu pot spune ca eu nu sunt.
-Ma numesc Miruna Swift,far toata lumea imi spune Mira,am 16 ani si vin din New York.
Dupa ce am terminat  am mers la loc,unde toti se uitau,defapt nu se uitau,se holbau la mine. Eu nu i-am bagat in seama si am inceput sa ma uit pe geam pana cand cineva a deschis usa ,cand am indreptat privirea spre usa,acolo era un baiat destul de dragut,ce tot zic era perfect.

 Eu nu i-am bagat in seama si am inceput sa ma uit pe geam pana cand cineva a deschis usa ,cand am indreptat privirea spre usa,acolo era un baiat destul de dragut,ce tot zic era perfect

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sa uitat prin clasa ca sa gaseasca un loc liber si era fix in prima banca pe randul de la perete,deci fix in partea opusă de mine,am asa un noroc.
Diriga a mai zis cate ceva despre scoala si dupa ne'a dat drumul si am observat ca acel baiat perfect se uita la mine in tot acest timp.
Am iesit de la scoala si pe drum m'am intalnit cu niste colegi asa ca am mers impreuna acasa si am stabilit sa iesim la un suc la ora 15:00.
- Mamă, am ajuns!
-Bine, masa e gata in 15 minute.
-Bine mamă.
Deci eu la matusa mea ii mai spun mama pt ca imi este ca una.
Am urcat scarile si am intrat in camera mea.

Am pornit muzica si am iesit pe terasă ca sa ma gandesc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am pornit muzica si am iesit pe terasă ca sa ma gandesc. Oare daca ar afla cineva ca sunt bogată, mar trata diferit??...sau la fel?...
Cobor jos deoarece e gata masa.
In timp ce mancam ma gandeam la cum o sa fie azi.Ma uit la ceas si vad ca mai am jumatate de ora,asa ca merg sa ma schimb,am intrat in sifonier si m-am imbracat. In niste pantaloni scurti visini si un maieu negru mai scurt.

Cand am fost gata am coborat.

-Mamă,vezi ca am plecat!
-Bine,scumpo!
Pe drum m'am intalnit cu Mark si Alice.
-HEY!
-Buna Mira,ce faci?
-Merg...inteleg ca sunteti gemeni, dar ma sperie cand vorbiti de odata.
-TE obijnuiesti!
Iar au vorbit la unison,chiar ma sperie astia 2,dar sunt foarte de trebea.
* *

*
M'am distrat cu noii mei colegi si cea mai tare parte e ca mi'am facut cei mai buni prieteni,ei sunt Marcus si Jack.

* M'am distrat cu noii mei colegi si cea mai tare parte e ca mi'am facut cei mai buni prieteni,ei sunt Marcus si Jack

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


M'am scimbat in pijamale,si m'am pus in pat ca sa dorm.A fost o zi lunga.
.............
Mira la media.

O Fata NouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum