#9

156 4 2
                                    

Orele au trecut,cu Franco nu m-am mai intalnit din fericire,nu am chef sa ma intrebe cum ma cheama...Am ajuns acasă,unde surprinzător Dustin făcea mâncare si chiar mirosea foarte bineee .
Eu:Ce faci de mâncare?
D: Surpriză.
Pacat ca nu vrea sa îmi spună,sper doar sa nu ma otraveasca ca duoa chiar fac urât.
Eu:Dustin,la ce ora trebuie sa fim azi pe pistă?
D:La 9 P.M. Dar vezi că mi-a spus tata ca mafia aia noua în oraș au pus ochii pe tine,deci o sa ai un pistol la tine obligatoriu.
Eu:Ok,dar stai linistit ca stiu cine conduce mafia si nu imi e frica de ei,nu sunt cine stie ce.
Nu a zis nimic,doar sa uitat urât la mine de parca as fi facut ce rău si dupa a inceput sa puna in farfurie,ok,chiar arată bine si din cate imi dau eu seama cred ca e ceva carne de pui,dar nu sunt sigura.
I-am mulțumit si am inceput sa mananc,doamneee,asta se face bucătar șef la cum gătește.
Eu:Auzi?ai luat cursuri de gatit?
D:As fi vrut eu,dar din pacate tata a preferat sa mă antreneze pentru mafie decât sa mă duca sa gătesc.
Am inceput sa rad,iar cand am strans masa era ora 16:00 deci mai am 5 ore pana merg pe pistă si nu stiu ce sa fac, cred ca o sa il sun pe Marcus,chiar daca ultima oară când ne-am văzut nu a ieșit bine.
Il sun si dupa nici 3 bipuri raspunde.
Eu:Hey Marcus,stiu ca ne-am certat,dar ai vrea sa mai iesim si noi la un film?
M:Scuze dulceață,dar Marcus al tău nu poate vorbii acum,dar uite cum facem,el poate sa iasa de aici viu sau mort,depinde de tine,vino la depozitul 696 si daca mai vii cu cineva,el o sa miara pe loc.
Nu imi vine sa cred,e numai vina mea....el seamana la vice cuuu.....hmmmm...stati ca mi se pare prea cunoscuta...unde am mai auzito?gata,stiu....prietenul lui Franco,Jad.
O sa ii omor,o sa ii bat pana la sânge,iar daca Marcus moare,mor si eu deodata cu el.
Ma schimb repede in niste blugi negri,o butiera tot neagra ,in picioare tenesi si am plecat spre depozit,sper sa ajung la timp,dupa  nici 5 minute am ajuns si cand am intrat am ramas uimita...toti ma înconjurau doar unul a venit in fata mea.
El:Bine ai venit ,sper sa iti placa spectacolul.
Nu intelegeam ce vrea să spună,chiar nu intelegeam,pana ce am ajuns in acea camera...camera in care totul sa schimbat si camera in care a murit el...a murit Marcus si la fel si eu...nu o sa mai fiu la fel....o sa ma schimb.
Pt tine,Marcurs.

†‡†††††★★★††††††‡†
Stiu ca nu am mai postat de vro 3 luni si chiar imi pare rău,o sa incerc sa postez cat de repede pot

O Fata NouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum