#10

136 4 1
                                    

Nu imi vine sa cred, acum 16 ore a murit Marcus,chiar daca nu am fost o prietena apropriata pentru el,eu chiar il iubeam,nu o sa mai fie nimic la fel...asta stiu sigur.
M-am îmbrăcat (media) si am mers in garaj,am luat Audi-u R8 si am plecat spre școală... când mă apropriam de liceu am accelerat și mi-am facut intrarea spectaculoasă,toti au inceput sa se intrebe cine sunt .Am iesit si toti se uitau întrebători.Mda,cred si eu având in vedere că din tocilara peste noapte devin altcineva.
Caleb(Franco) a venit la mine imediat cum am intrat in liceu.
C:Deci Angel,acum îți arăți si tu fața?
Eu:Nu cred ca asta te interesează pe tine.
C:Oh ba da, adică micuța tocilară a liceului ma bate la curse,deci cred ca mă interesează.
Eu:Pai daca nu stii sa conduci nu am ce sa iti fac.Pa fraiere.
Doamne cat mă enervează,adica serios,ce il intereseaza pe el ce fac?Zici ca el e regele si toata lumea trebuie sa ii ceară permisiunea ca să facă ceva...
Intru in clasa și toată lumea se uita la mine.
Eu:Ce vă uitați așa?nu aveți televizor acasă?
Toți s-au intors și fericită am mers in ultima bancă de la geam,aveam muzică asa ca nu o sa facem ceva prea interesant, așteptând să vină profa din pacate apare Caleb,doamne,asta mai e si în clasa cu mine mai nou?..pfff.
C:Hey îngeraș,ai uitat sa imi spui ca stai în banca cu mine.
Eu:Oh ba nu stau.
Zicând asta plec ca un fulger la BF, măcar ma mai relaxez si eu.
Pe drum m-am gandit tot timpul la Marcus ,nu imi vine sa cred ca nu mai e,nu imi vine sa cred ca se prefacea ca imi e prieten.Nu imi vine sa cred ca am fost mințită atâta timp.
Ajunsă acolo nu era nimeni asa ca am facut cateva ture ca sa ma mai dezmorțesc,dar nu prea am reușit asa ca am vrut sa imi iau un suc ,dar mi-a cam piert setea când l-am vazut oe Caleb.
C:Fix pe tine te cautam...inainte sa spui ceva stiu ca nu ai intredere in mine ,dar chiar vreau sa iti stiu nunele Angel.
Eu:Nu,ai dreptate nu am intredere in tine.
M-AM intors ,dar ma prins de mana si ma lipit de pieptul lui tare,am vrut sa tip la el,dar ma sărutat si i-am raspuns chiar daca stiu ca o sa regret.Si am avut dreptate,am regretat imediat ce a inceput sa rada isteric.
C:Stiam eu ca esti la fel ca restu,te peefaci ca esti rece si nu iti pasa ,dar atunci cand te sărut esti in stare sa te pui in genunchi in fața mea,esti că celălalt curve.
Eu: Si tu esti doar un playboy.
C:Si ce daca,am facut fete sa planga ,dar nu imi pasa,sunt doar niste curve.
Eu :Pai iti spun eu ca Nu e nicio mândrie în câștigarea unui titlu pentru rănitul inimilor. Nicio cantitate de aplauze, de bătăi pe umăr pentru reușita de aseară cu fata trăsnet din club nu o să compenseze pentru faptul că ești un mascul de neîncredere. Niciun număr de fluierături sau de schimburi cu privire la experiențele sexuale pe care le vei împărtăși cu prietenii tăi nu vor compensa pentru răul cauzat unei fete care plânge. Niciun număr de scuze, cum ar fi Sunt încă tânăr, lasă-mă să descopăr nu va putea justifica șirul interminabil de inimi pe care le-ai rănit atunci când te vei trezi dimineața. Niciun număr de scuze nu va putea compensa pentru durerea cauzată unei fete care pe tine nu te-a rănit nicicând.
Fata pe lângă care ai trecut și căreia i-ai făcut cu ochiul, acea fată cu care ai vorbit pe autobuz, acea fată din club cu fundul mișto, acea fată inocentă din grupa ta de la facultate. Toate acestea au crezut că au ceva special, toate au fost trișate de iluzia iubirii.
Nu te gândești la urmările acțiunilor tale. Crezi că fetele sunt lucruri cu care te joci sau cu care îți petreci timpul doar să treacă. Te gândești mereu cum ar fi să i-o tragi unei fete atât de bune și de senzuale. Când te gândești la sex, te gândești, de fapt, doar la plăcere, nimic altceva. Nu vezi nimic altceva la trupul ei. Crezi… tu crezi. Stai. Nu. Nu gândești deloc.
Nu te gândești la fetele care stau treze, gândindu-se la experiența cu tine, tu doar stai în pat și te gândești la tine. Nu te prea gândești la minciunile tale, când îi spui te iubesc. Nu te gândești la speranțele nefaste pe care i le acorzi, speranțe dincolo de care nu poți să vezi. Nu te gândești la fetele acelea naive care te cred. Nu te gândești și la curvele alea cărora le-o tragi, nu? Nu gândești… nu gândești.
Ca un prădător, ai propria ta pradă. Ca un băiat răsfățat care dorește să încerce fiecare aromă de bomboană care îi face rău. Devii obsedat cu privire la fiecare fată nouă pe care o vezi, care te vrăjește. Încerci să o câștigi mereu și îți mai dorești să o faci să te placă și pe tine. O câștigi cu eforturile tale și încerci și mai tare dacă te respinge și nu te vrea.
Vor fi o mulțime de fete care îți vor spune că te iubesc. Te vor venera într-un mod pe care nu-l meriți. E ușor pentru ele să te iubească. După toate acestea, le-ai făcut să creadă că le iubești. Vor fi, totuși, o mulțime de fete care te vor urî de-a binelea. Acele fete pe care, de fapt, le-ai uitat. Acele fete care încă încearcă să te uite.
Acum să te gândești la fata întinsă pe podeaua băii. Gândește-te la acea fată care trece peste mesele zilei. Gândește-te la fata aceea care plânge în somn. Gândește-te doar la acea fată. Gândește-te la acea fată la fel cum fiecare fată cu care ai fost se gândește la tine.
Acum sunt toate rănite din cauza ta. Asta contează,deci esti un playboy de căcat.

L-am lasat sa se gândească la asta,sper sa nu ma mai enerveze ca deja imi vine sa il omor.

O Fata NouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum