#6

152 6 0
                                    

De 3 ore imi caut o casa,de ce?pai am vorbit cu mătușa si a iesit asa de bine discutia noastra încât ma dat afară din casă si eu având bani adunati in contul meu am decis sa imi cumpăr o casă i-ar scumpele mele masini sunt la "Garaj" până gasesc eu o casa si stiu ca masinile sunt pe maini bune mai ales după ce l-am avertizat pe Dustin ca il castrez daca au o zgarietura.... Partea buna e ca azi nu merg la școală doar pentru o casă si poate si cumpărături...deci o duc bine.
Am vizitat 11 case si vreau sa imi găsesc casa perfectă ....stiu ca eu sunt mai ,hmmm....fitoasa dar casa perfecta exista,sper.
Si se pare ca a 12- a casa e cea perfecta

Stiu ca cam mare doar pentru o fata ca mine dar pot sa chem pe cineva care sa licuiasca cu mine plus ca Luna are nevoie de spatiu si pot sa imi fac si o sala acasa ,e perfectă pe asta o iau clar.
E:Cat e?
??:9000000£.Dar daca nu aveti atâti bani va pot arăta si altele mai ieftine si daca nu aveti sa imi dați cash puteti plati in rate.
Ăsta chiar nu crede ca am? cât de prost poate fi?
I-am intis toti banii si parea uimit,complet uimit.
E:Sunt toti.
L-am dat afara si m-am mai uitat prin casa sa imi aleg camera si sa văd ce mai trebuie sa cumpăr pentru casa si pentru mine.

★★††††††††★★
Stiu ca e scurt si plictisitor ,dar nu am mai avut timp sa scriu pt ca școală si intelegeti voi....scuze pandacornilor.

O Fata NouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum