Part 2

30 2 2
                                    

Trka je pocela.
Liam: I sta je bilo, sta je rekla?
Harry: Nista posebno, upoznali smo se i to je to.
Oci su mu zaiskrile kao nikada pre, ali naravno Louis je primetio to i odmah je morao da reaguje!
Louis: Oci ti sijaju djavolee sta planiras? Sve reci odmah da, znam da je ona lepa i sve ali brate uspori video si je po prvi put.
Harry: Vidim i tebi se svidja..
Louis ga je prekinuo.
Louis: Ne ja volim Eleanor i to je to ni jednu drugu ne bih gledao na taj nacin ne pomisljaj na tako nesto jel ti jasno Harolde?!
Harry: Okej tebra smiri se sta si odmah skocio.. I ne zovi me Harold!
Louis: Okej gospodine savrseni!
Liam i Niall su cutali, doduse Liam je cutao a Niall je jeo kokice i nije obracao paznju na njih. Nastavili su da gledaju trku, Anne je usla u drugi krug, a Harry je pokusavao da pronadje pramen kose kako se talasa na vetru, ali nije uspeo nije to bilo tako lako. Bio je kraj trke.
Louis, Liam i Niall su otisli po kokice i po sok. Odjednom Hard je osetio slabasan stisak na ruci. Okrenuo se i video je nju, Anne.
Harry: Nedostajao sam ti ha?
Anne: Ne bas, mislila sam da odemo na pice umorila sam se malo.
Harry: Hajde idemo!
Na putu do kafica sreli su Evu, Harryevu bivsu.
Eva: Ooo dobar dan gospodine Styles vidim setate novu fuficu.
Harry: Ne zovi je tako! I ne nije nova samo mi je prijateljica a ti si vidim jako ljubomorna i jadna. Ne trazim od tebe da se svadjamo samo nas ostavi na miru i nju nikada vise nemoj da nazoves fufom!
Eva: Kako god.
Anne: Harry mislim da bi vas dvoje trebali da ostanete malo zajedno da se ispricate idem ja nama po pice.
Rekla je to isuvise hladno i nezainteresovano, ali je nju to previse zabolelo volela je Harrya.
Harry: Ako mislis da je tako ispravno onda u redu.
Anne je otisla do onliznjeg parkica sela je na klupu i pocela je da place onako jako iz dubine duse.
Harry je trazio svuda i otisao je do parka gde je nju zatekao uplakanu.
Harry: Anne! Sta ti je, sta se desilo?!
Anne: Harry samo, ja samo zelim biti sama.
Harry: Places zbog Eve jel da? Znao sam, to ne treba da te dotice ona je nebitna.
Anne je posle tih reci prestala sa jecajima i morala je da mu prizna ono sto oseca prema njemu.
Harry/Anne(progovaraju u isto vreme): Moram ti priznati nesto.
Anne: Reci ti prvi i necu sad da bude onoga ne ti prva, nego ti reci.
Harry: Moram da ti kazem da, od kada sm te video svidela si mi se i volim te.
Anne: Isto to sam htela da ti kazem!
Anne je stavila ruke oko Harryevog vrata i zarila glavu u njegov vrat. Harry je podigao njenu glavu i poljubio ju je.
Harry: Nisam trebao to da uradim ja, ja ne znam sta mi je bilo..
Anne: Meni se svidelo ali posto mislis da nisi trebao to da uradis onda je najbolje da zaboravimo na ovo.
Harry: Ne, ne, ne, ne, ne i ne ti si moja sada i kraj. Mislim ako ti hoces tako.
Poljubila ga je i kroz smeh rekla da, krenuli su kuci.










E ovako ljudi posto ja nisam nova na Wattpadu tj. Imam jednu pricu koju sam pre pisala ona se zove Our love, ali sam odustala od te price pa bih volela da mi ostavite vase utiske o ovoj prici u komentare.

Brza voznjaWhere stories live. Discover now