Liam: Cek sta??
Rekao je to iznenadjeno ali i srecno.
Anne: I ja tebe volim Liam, samo sada cu ispasti kao poslednja kurva i..
Liam ju je poljubio.
Liam: Neces veruj mi, samo nije mi jasno zasto si bila sa njim? Da li si ga stvarno volela?
Anne: Zato sto si mi se svideo kad sam te ugledala i nisam znala kako da ti pridjem i videla sam da me Harry odmerava i mislila sam da ce mi tako biti lakse da me upoznas. Volela sam ga ali ne na onaj nacin na koji volim tebe.. Liam drugaciji si od njega..
Liam: I sta sada, zajedno smo ili?
Anne: Da samo moramo reci Harryju.
Liam: Zajedno?
Anne: Zajedno.
Poljubili su se i usli kod Harryja u sobu.
Anne: Moramo da ti kazemo nesto..
Harry: Sta je sada?!
Liam: Ne ljuti se odmah samo je zelela da ti kaze nesto.
Harry: Izvini Anne, sta zelis da mi kazes?
Anne: Harry, Liam i ja smo zajedno.
Harry: Pa da ti si tamo neka poslednja kucka nisam nista drugo trebao da ocekujem.
Liam: Prekini Harolde, udario bih te ali si u bolnici.
Anne: Liam, hajde idemo. Ocigledno mu smetamo.
Harry: Idi sad i tako isto uradi sa Liamom!
Prisla mu je i poljubila ga u obraz.
Anne: Laku noc, Harolde.
Naglasila je Harolde sto je vise mogla.
Ispred je stajao Louis
Liam: Hej Lou!
Louis: Ej dustvo kako je Harry?
Liam: Dobro je za sada..
Anne: Liam simiri se okej?
Popela se na prste i poljubila ga je u obraz, a zatim ga zagrlila. Louis ih je samo cudno pogledao nije znao sta se desava. Liam i Anne su se poljubili na sta su Louisu bukvalno ispale oci.
Louis: Cek, stani sta se upravo desilo?
Liam: Uf, zaboravili smo da ti kazemo mi smo zajedno!
Louis: O moj Boze, ne mogu da verujem koliko sam srecan zasto se ovo desava a bas ste lep par! Stani, Anne da li si rekla Harryju?
Anne: Jesam.
Louis: I sta je rekao?
Anne je samo ispustila 2-3 suze i rekla mu.
Anne: Rekao je da sam ja neka poslednja kucka i da je to ocekivao od mene..
Louis ju je prekinuo.
Louis: On je idiot. Nije vredan tvojih suza, prestani da places!
Louis ju je zagrlio, a Liam se samo nasmesio.
Liam: Grupni zagrljaaj!!!!!!!
Svi su poceli da se smeju zagrljeni, Harry je izasao iz sobe i video ih kako se grle i smeju.
Harry: Nisam jos mrtav zasto se toliko radujete?
Louis: Ne seri Harolde jel ti jasno?!
Harry: A da zaboravio sam sad si faca posto je Anne tu!
Anne: Harolde prestani da seres na usta wc je tamo dole niz hodnik pa idi tamo!
Harry: Znas sta kucko jedna ja ne mogu da verujem da sam te voleo ti nisi kucka ti si kurvetina i kucka plus drolja! Zasluzujes da umres!
Liam je krenuo da ga udari Anne ga je uhvatila za ruku.
Anne: Sta ti je ljubavi koga si krenuo da udaris?
Liam: Har.. O Boze poceo sam i da haluciniram. Hajmo kuci ljubavi.
Louis: Dobar potez drustvo. Ni ja ga ne volim nesto posebno prestao je da mi znaci onog trena kada mi je Anne rekla sta je rekao za nju. Skot je i treba da umre. Ljudi zaboravili smo na Nialla, gde je on?
Liam: On je kod kuce Lou.
Louis: Dobro je mislio sam da je otisao do nekog standa sa Hot Dogovima i da smo ga zaboravili hahahahaha!
Anne: Ko je bio on?
Odjednom je to rekla.
Liam: Ko ljubavi?
Anne: Onaj covek koji je pokusao da me otme i Niall me je spasio bas zbog standa sa hot dogovima.
Louis: Zayn Malik.
Liam: Nisi mogao da cutis- prosaputao je.
Louis: Izvini- rekao je jos tise.
Anne: Moramo ga prijaviti!
YOU ARE READING
Brza voznja
FanfictionOn je bio pop zvezda iz benda One Direction. Da to je bio Harold Edward Styles poznatiji kao Harry Styles. Ona je bila obicna devojka koja je volela motore i brzu voznju. Sta ce se dogoditi kada se njihova dva sveta spoje? Na vama je da saznate