Part 6

18 0 1
                                    

Liam: Ne, Anne ne smemo to da uradimo, ako se to desi pa mi smo gotovi!
Anne: Zasto Liame?
Liam: Ti ne znas Zayna.
Anne: Louise pricaj sve!
Liam: Nemoj da si se usudio!
Anne: Louise zaustavi automobil, zelim da izadjem!
Louis: Anne mislim da to nije bas najbolja ideja sada.
Anne: Rekla sam ti sta hocu samo to ispostuj Louise! Molim te.
Liam: Louise neces zaustaviti automobil. Anne reci cu ti istinu.
Anne: Kreni vec jednom covece.
Liam: Zayn je jedan od vecih mafijasa, mi na pocetku nismo znali nista, ali sam ga video kako gleda neke papire. Kada je izasao iz kuce uzeo sam te papire i imao sam sta da vidim. Tvoji podatci i tvoja slika su se nalazili na tom papiru. Prvo nisam znao ko si, ali onda sam se setio da sam te video na trkama. Harry je otisao do tebe zato sto si mu se svidela, sva sreca sto je otisao inace bi te Zayn oteo tada, ali niko od nas cetvorice tj. Harrya Nialla Louisa i mene nije znao da je tu. Posmatrao te je sve vreme. Bili smo u bendu i posle sam prisluskivao svaki njegov razgovor. Znam da to nije bilo lepo, ali nisam mogao da dopustim da ti se nesto desi. Anne ja te volim i nisam mogao to da uradim!
Louis: Izostavio si ono najvaznije Liam!
Anne: Louise sta je to najvaznije ispricaj mi!
Louis: Pa ovako, Zayn se prvo bavio trgovinom droge, zatim je prodavao oruzje i svi smo se cudili zasto imamo ogromne kutije u podrumu nismo znali da je to zapravo oruzje, ali najgore sledi. Zayn je kako smo saznali od policije kidnapovao vise od 20 devojaka. Jedna devojka je uspela da pobegne i da nam pomogne i sve isprica policiji, ali su ga pustili da ide zato sto je platio. Nedugo zatim te devojke je drogirao i prodavao ih kao poslednje kurve. Odlucili smo da mu priznamo da znamo sve i on je otisao iz benda kada smo mu rekli da to znamo.
Anne: Ali i dalje ne shvatam zasto ga ne prijavimo?
Liam: Ljubavi, on ima cvrste veze sa svima i saznace ko je to uradio a zatim ce nas ubiti, sve! Naravno platice da ga ne bi zadrzali u policijskoj stanici!
Louis: Ima jos nesto Anne.
Liam: Louise mislim da nije spremna za to!
Anne: Recite mi odmah!!!
Povikala je iz sve snage.
Louis: Dobro.
Liam: On tebe zeli da proda njihovom sefu, zato sto sef tvrdi da ce od tebe nocu biti dobre zarade jer si zgodna.. Ne zelim to da dopustim niti cu!
Anne: Ali sta cemo uraditi?
Louis: Cutacemo sve vreme.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 20, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Brza voznjaWhere stories live. Discover now