OTOBUS

45 6 0
                                    

Serkan in Gökçeyi sevdiğini düşünüyordum. Ama. bir yandan da sevmesin diye dua ediyorum. Serkan ı çok seviyorum cook.

Serkan ı görmek istiyordum. Revirden sonra hiç görüsmemistik.Onu özlemiştim hemen. Allahım nasıl bir sevgidir bu!! Seda bana bişeyler diyordu "Mira bana anlatmak istediğin bişey varmı?" "Ne gibi?" dedim. Anlamamıştım ne demek istediğini."Yoksa serkan imi soracak. Ay cokmu belli ettim ya " diye düşünüyordum." Mira bisey sölemicekmisin??" Söylememeyi düşünüyorum. nasıl soyliyim Serkani sevdiğimi utanıyorum işte asla söyliyemem."yok seda bisey söylemicem.Hem benim kantine gitmem lazım görüşürüz.. "Hemen sedanın yanından kurtulmak istiyorum. çünkü o bunun peşini asla bırakmaz!!
Okul çıkışı otobüsle gidecektim. Çünkü teyzeme uğramam lazımdı. Sedayı görür görmez" seda sen benimle gelmiyormusun? "
" Hayır mira benim hemen bi arkadaşıma uğramam lazım sen git. mira yanlız kalacaksın ama zorundayım"
"tamam neyse gorusuruz"diyip otobüs durağına doğru ilerledim.Bi 10 dk sonra otobüs geldi. Hemen otobüse doğru ilerledim.Arkamdan serkan in geldiğini ve aynı otobüse bindiğini gördüm. Çok heyecanlanmistim. Ama hic tavrımı bozmadan Serkani görmemiş gibi cam kenarına oturdum. Bi yandanda onu izliyordum. Serkan otobüste ilerlerken beni farketti. Selam verircesine kafasını salladı. Bende aynı şeyi yaptım. Sonra biraz ön tarafa oturdu. Otobüs ilerlerken otobüsteki erkek çocuklar bana bakarak "of fıstığa bak ya yerim seni gelsene yanımıza" diyip kikirdastilar. Çok korkmuştum. Yanım boştu. Bi tane erkek yanıma oturarak "merhaba ben ali. çok güzelsin sen ya kime çektin böyle" diyip saçımla oynamaya başladı. Korkularım iyice artmıştı. "Git başımdan pislik!"diye haykırdım. o çocukta" nazlanma güzelim nerde ineceksin gel beraber inelim"
deyince artık dayanamayıp "gerizekalı nediyosun sen ya defol git başımdan terbiyesiz" diye bağırmaya başladım. Serkan koşarak yanıma geldi "Mira iyimisn noldu?? sanami satasiyolar"
dedi. bende "evet bana laf atıyorlar bide yetmezmiş gibi yanıma oturdu ya pislik" diye bağırmaya başladım. Sanırım kriz geçiriyordum. Serkan. bu söylediklerimi duyunca aynı kızgın boğalar gibi çocuklarin üstlerine atlayıp dövmeye başladı "siz nasil miraya laf atarsınız lan" dedi.
"sanane lan sen ne karışıyorsun seni ne ilgilendiriyo "diye bagrismaya başladılar. Bi yandan onları susturmaya çalışırken bi yandanda Serkani durdurmaya çalışıyordum.Sonunda kavga sona erdi. Nihayet ayirabilmistim onları daha sonra çocuklar gelen durakta indiler. bende geri cam tarafına otururken serkan da yanıma oturdu. "Mira artık seni yanlız bırakmayacağım asla!" dedi Ben bunu duyunca anlam veremediğim duyguları aynı anda yaşadım. "neden peki ya bu olaydansa. boşver boşuna yanımda sürmene gerek yok ben kendimi korurum" dedim ciddi bir şekilde. "mira boşuna ısrar etme seni ben kendim istediğim için koruyorum artık hep senin yanındayım" dedi. Evet bunları bana diyordu. Sanki ruyadaydim. "sen git gokceyi koru tamammi" dedim kızgın bir şekilde "Mira bak benim gokceyle aramda hiç bişey yok doğruyu söylemem gerekirse ben seni kıskandırmak için yaptım" dedi ve ben şok olmuştum. Elim ayağım titriyordu. Yoksa serkan da bana aynı duygularımı besliyordu??

ARKADAŞLAR VOTELERI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. İYİ GECELER.. 😊 😊

TEK AŞK  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin